Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloin/hauskin sänkykokemuksesi?

Vierailija
14.03.2015 |

Tylsään lauantai-iltaan viihdettä, kiitos!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:46"]No joskus mulla vääntyy jalka jotenkin kummalliseen asentoon ja se alkaa kramppaamaan. Kramppaa siis siitä kohdasta, missä reisi on kiinni lantiossa. Ja jos kellään on koskaan barbilta irronnut jalka leikeissä, niin tajuu varmaan tän.

Eli mulla sitten kerran kesken aika kiihkeänkin hetken alkoi jalka tollee kramppaamaan ja aloin huutaa "Aijaijaiii mul on barbijalka!!!" Mies kattoi mua ihan hölmistyneenä. Se ei kai oo leikkiny barbeilla. Piti sitten selittää. Onneks kramppaus loppui eikä himot kuitenkaa kadonnu :D
[/quote]

Täällä sama juttu!
[/quote]Minulla myös sama juttu, ollut useasti.

Vierailija
22/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha meni sekaisin baarin jälkeen ja piti lähteä vessaan kesken kaiken, tietysti asuin pienessä yksiössä, jossa kuului vessasta HYVIN selvästi äänet läpi... Onneksi en sitä miestä ole sen koommin nähnyt, sillä vieläkin hävettää vaikka jo 10v aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mulla ei tuu ikinä pimppipieruja? Oonko löysäpimppinen lahna?

Vierailija
24/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:05"]Tuli jalkaan suonenveto ja jalka veti krampissa koukkuun, samalla jotenkin potkaisten miestäni kiveksille :s
[/quote]
Alkoi naurattamaan kun näen päässäni jotenkin niin selvästi tämän tilanteen :D mies-raukka!

Vierailija
25/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti nolointa on eka kerta. Kokeneeksi itseään väittänyt poika oli myös ensikertalainen. Kumpikaan ei tiennyt mitä teki, mutta ei myöskään kehdannut tunnustaa toiselle että on ihan pallo hukassa. Uskomatonta sähläystä. Nyt se jo naurattaakin.