Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömien lapset kiusaavat koulussa

Vierailija
14.03.2015 |

Poikani on joutunut kahden lapsen (vanhemmat työttömiä) kiusaamaksi. He rikkovat lapseni tavaroita (IPhonen lasi oli eilen halki, repivät merkkivaatteita), piilottavat tavaroita (Dieselin reppu yhä kateissa). Taustalla on ilmiselvä kateus.

Olemme omakotitaloperhe, ne tulevat neukkukuutio kerrostalosta. Opettajakin vain hyssyttelee ja väittää, että "kyllä se leikki loppu kun pojat miehistyvät yläasteelle päästessään." Mitä teemme? Kiusaajien työttömät vanhemmat ovat tietysti täysin välinpitämättömiä tässäkin asiassa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:58"]Ootko varma ettei lapsesi ole ylpeillyt vaatteillaan ym kiusannut niitä muita ensin? Ja muuten.. Kuudesluokkalaisella iphone??
[/quote]

Sitä mä en tajua, että mitä ihmeellistä tossa iPhone-jutussa nyt on? On mullakin ja monella meidän luokkalaisella.

-13v tyttö

Vierailija
2/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas rikkaiden lapset kiusasi työttömän alkoholistiperheen lapsia näiden nuhjuisista vaatteista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on siis alakoulun viimeisellä luokalla. Hitto, ne vanhemmat vaan juo olutta ja polttaa röökiä. Muutama päivä sitten pojan koepaperikin, joka tuodaan aina kotiin vanhemman nähtäväksi, oli tuhrittu solvauksilla ja yritetty repiäkin, -ap

Vierailija
4/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä ymmärrät että jos tilanne on toi niin ei niillä työttömien lapsillakaan kovin hyvin mene :( Ikävää tosin sulle ja lapsillesi, ei toi ole mikään oikeutus kiusaamiselle. En osaa auttaa, pyörän pitäis lähteä pyörimään siitä että ne kiusaajakakarat sais jonkun kunnon (turvallisen) auktoriteetin itselleen joka opettaisi vähän miten tässä elämässä kuuluu olla.

Vierailija
5/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi koulun henkilökunntaa tekemään jotain

Vierailija
6/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:27"]

Kai sä ymmärrät että jos tilanne on toi niin ei niillä työttömien lapsillakaan kovin hyvin mene :( Ikävää tosin sulle ja lapsillesi, ei toi ole mikään oikeutus kiusaamiselle. En osaa auttaa, pyörän pitäis lähteä pyörimään siitä että ne kiusaajakakarat sais jonkun kunnon (turvallisen) auktoriteetin itselleen joka opettaisi vähän miten tässä elämässä kuuluu olla.

[/quote]

Tiedostan tietysti, että vika on täysin niissä työttömissä vanhemmissa. Ikävää vain, että pelkään lapsemme kehityksen olevan vakavassa vaarassa. Tätä on jatkunut jo yli vuoden ajan. Poikaa ei enää kutsuta myöskään luokkakavereiden synttäreille, eli hänen sosiaalinen statuksensa on kiusaamisen vuoksi romahtanut. -ap

Vierailija
7/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa sanomaan että mun äiti on työtön enkä mä ketään kiusaa. Sitten tajusin että se on vaan äitiyslomalla.

-13v tyttö

Vierailija
8/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseinen koulu Porvoossa?

Vierailija
9/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:31"]Olin tulossa sanomaan että mun äiti on työtön enkä mä ketään kiusaa. Sitten tajusin että se on vaan äitiyslomalla.

-13v tyttö
[/quote]

Niin ja tarkoitetaanko tässä siis että molemmat vanhemmat on työttömiä? Nimittäin yhen mun kaverin äiti on työtön ja se kaveri ei tyyliin satuttais kärpästäkään :P

-13v tyttö

Vierailija
10/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:27"]

[/quote]

Tiedostan tietysti, että vika on täysin niissä työttömissä vanhemmissa. Ikävää vain, että pelkään lapsemme kehityksen olevan vakavassa vaarassa. Tätä on jatkunut jo yli vuoden ajan. Poikaa ei enää kutsuta myöskään luokkakavereiden synttäreille, eli hänen sosiaalinen statuksensa on kiusaamisen vuoksi romahtanut. -ap
[/quote]
Minkä takia pitää korostaa työttömiä vanhempia? Itse olin koulukiusattu koko ala-asteen, ja kyllä pahimmat kiusaajat oli niiden parempiosaisten kakaroita.

Vierailija
11/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet poliisin puheille.

Vierailija
12/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:33"]Onko kyseinen koulu Porvoossa?
[/quote]selvästi on :D

Vierailija
13/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamista tapahtuu myös työllisissä perheissä, eli siitä ei ole tämän jutun osalta mitään kommentoitavaa...

Ehkä olisi korkea aika vaatia koulun toimia paremmiksi...Jookos? Tuon ikäiset eivät miehisty ensi vuoteen mennessä, usein pahenee meno...

Vierailija
14/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:27"] Kai sä ymmärrät että jos tilanne on toi niin ei niillä työttömien lapsillakaan kovin hyvin mene :( Ikävää tosin sulle ja lapsillesi, ei toi ole mikään oikeutus kiusaamiselle. En osaa auttaa, pyörän pitäis lähteä pyörimään siitä että ne kiusaajakakarat sais jonkun kunnon (turvallisen) auktoriteetin itselleen joka opettaisi vähän miten tässä elämässä kuuluu olla. [/quote] Tiedostan tietysti, että vika on täysin niissä työttömissä vanhemmissa. Ikävää vain, että pelkään lapsemme kehityksen olevan vakavassa vaarassa. Tätä on jatkunut jo yli vuoden ajan. Poikaa ei enää kutsuta myöskään luokkakavereiden synttäreille, eli hänen sosiaalinen statuksensa on kiusaamisen vuoksi romahtanut. -ap [/quote] Minkä takia pitää korostaa työttömiä vanhempia? Itse olin koulukiusattu koko ala-asteen, ja kyllä pahimmat kiusaajat oli niiden parempiosaisten kakaroita.

[/quote]

Tämä itsellänikin pisti silmään.

Meilläkin poikaa kiusaa nimenomaan työssäkäyvien lapset (meillä mies työtön ja minä pienipalkkaisessa työssä). Lähes joka päivä nälvimistä halpisvaatteista, vanhentuneesta elektroniikasta jne. Kesällä  tuo kiusaajakaksikko rikkoi lapsen puhelimen ja vanhemmat eivät todellakaan suostuneet korvaamaan sitä.

Vierailija
15/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en tiedä mun tytön kiusaajien taustoista mitään. Häntä kiusaa melkein koko luokka, joten varmaan on mukana sekä työttömien että työssä käyvien lapsia. Mutta kauhean ahdistunut mun tyttö on tilanteesta. Hän joutuu jo käymään koulupsykologin vastaanotolla, kun on alkanut tulla paniikkioireita, unettomuutta ja koulupelkoa.

Vierailija
16/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatikaa koululta tekoja, viekää asia aina eteenpäin jos koulu ei puutu. Eli sivistystoimenjohtaja ja seuraavaksi kantelu lääninhallitukseen. Näin minä toimisin. Ehkä myös rikosilmoitus voisi toimia. Lapsellasi on OIKEUS fyysiseen koskemattomuuten ja koulurauhaan!

Vierailija
17/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma ettei lapsesi ole ylpeillyt vaatteillaan ym kiusannut niitä muita ensin? Ja muuten.. Kuudesluokkalaisella iphone??

Vierailija
18/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, mutta työttömien kakarat on vielä mamuja. Jos asiaan puuttuu niin saa heti rasistileiman. Mamukakarat varastaneet tavaroita, hakanneet, potkineet, kiusanneet muuten jne.

Vierailija
19/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:18"]Poikani on joutunut kahden lapsen (vanhemmat työttömiä) kiusaamaksi. He rikkovat lapseni tavaroita (IPhonen lasi oli eilen halki, repivät merkkivaatteita), piilottavat tavaroita (Dieselin reppu yhä kateissa). Taustalla on ilmiselvä kateus.

Olemme omakotitaloperhe, ne tulevat neukkukuutio kerrostalosta. Opettajakin vain hyssyttelee ja väittää, että "kyllä se leikki loppu kun pojat miehistyvät yläasteelle päästessään." Mitä teemme? Kiusaajien työttömät vanhemmat ovat tietysti täysin välinpitämättömiä tässäkin asiassa.
[/quote]Kysykää poliisilta josko poliisi laiittaisi työttömät vanhemmat lapsineen vankilaan

Vierailija
20/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuserit ei osaa kasvattaa kakaroitaan..