Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hiusten kasvatus vinkkejä

Vierailija
14.03.2015 |

Olisiko kellään mitään hiusten kasvatus vinkkejä. Haluaisin kasvattaa hiukset napaan saakka :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikille ei vaan kasva pitkiä hiuksia vaikka kuinka kasvattaisi."

7 jatkaa, eri mieltä olen. Minä luulin olevani juuri tuollainen jolle ei kasva. Ekaan kuuteen vuoteen kasvua ei minulla tapahtunut, vaikka piimaata vetelin. Kampaajat vaan aina leikkasivat pois sen minkä vuodessa kasvoi. Sitten lakkasin käymästä kampaajalla ja hiukset alkoi kasvaa. Sellainen illuusio. Pisimmillään nyt ollut metrin mittainen. Paksuutta alkoi tulla mukaan kun lisäsin kasvisravintoa.

Wikipedian mukaan:Piin parhaat lähteet ovat kokojyvävilja, juurekset ja muut kasvikset. 

Aina olen suosinut kokojyväviljaa, samoin hyviä kasvirasvoja vaikka joku vuosikymmen sitten oli muotia vältellä rasvaa, itse en mennyt siihen mukaan. Oletteko huomannut että proteiinidieettejä ja rasvankiristämistä suosivilla fitnesspimuilla on ohuehko tukka ja hiuslisäkkeitä, itse päättelisin vapaasti tästä että minkäänlaiset karppaus ja fitnessdieetit eivät tee tukalle hyvää.

Vierailija
2/8 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei vaan kasva pitkiä hiuksia vaikka kuinka kasvattaisi.

Vierailija
4/8 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna pyytäisin ensimmäisenä vinkkejä oikeinkirjoitukseen... Aivan järkyttävää luettavaa.

Vierailija
5/8 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:13"]Kaikille ei vaan kasva pitkiä hiuksia vaikka kuinka kasvattaisi.
[/quote]
Näin. Itselläni ollut pitkä tukka koko ikäni. Mutta kun se tiettyyn pituutee tulee se ei vaan kasva enää vaikka tekisit mitä. Itselläni haave perseen yli olevasta tukasta mutta kun ei niin ei :/.

Vierailija
6/8 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hi ero pää nh k aaa

Vierailija
7/8 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silikonishampoita, -hoitsikoita tai muitakaan turhia aineita kuten suihkeita ja latvatippoja.

Ei kuumennuksia:fööniä tai rautoja

Pese hiukset hellävaroen, shampoo vain juureen, hoitoaine pituuksiin. Kuivaa hellävaroen, varo hankaamasta.

Värikäsittelyjä mahdollisimman harvoin, itse värjäsin juuren aikaisemmin vain pari kertaa vuodessa, nykyisin en sitäkään.

Kierrä kampaajan sakset kaukaa, kasvatusvaiheessa voi olla leikkaamatta monia vuosia, pitää sietää se että latvat voivat olla huonot.

Terveelliset elämäntavat, kasvisruokaa lihan sijasta.

Kärsivällisyys.

Nämä ovat omat metodini, lähtökohta oli hamppuinen ohut haiven joka ei kasvanut millään(ja jos kasvoi niin kampaaja leikkasi sen pois). Nyt paksu tukka napaan asti.

Vierailija
8/8 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti ei ne näytä kivoilta jos hivoo jo pohkeita sit ne on jo ihan lirut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi