Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita itsensä kadottaneita?

Vierailija
14.03.2015 |

Taidan olla niitä äitejä, jotka siirtävät omat tarpeensa vuosiksi sivuun ja käyttävät kaiken ajan ja energian lapsiin ja perheeseen. Nyt lapset alkavat olla jo niin isoja, että hyvällä omalla tunnolla voisi keskittyä itseensäkin. Mutta en osaa enkä jaksa, mikään ei kiinnosta. Miten sitä löytäisi itsensä uudelleen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ehkä totta. En kyllä kokenut sitä pikkulapsivaiheen äitiyttäkään "omana", mutta kaikessa intensiivisyydessään se vaihe ei tuntunut niin ahdistavalta kuin tämä.

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:46"]

Ehkä et koskaan kadottanut itseäsi vaan kasvoit, kasvoit äidiksi ja se äitinä oleminen oli myös sinun etusi. Nyt kun lapset on isoja sinun täytyy kasvaa isompien lapsien äidiksi ja aikaa jää myös muihin juttuihin.

Ei sinun tarvitse tehdä mitään, eikä jaksaa, ole vain ja rötvää, ota rennosti. Kun aikasi olet rötvännyt niin ehkä tulee aika jolloin koet jotain mieleistä mihin kuluttaa aikaa. Elämä on siitä typerää että monet tappavat aikaa vaikka aika on lyhyt.

Muista että koko elämä on kasvamista ja oma identiteetti muuttuu läpi elämän.

[/quote]

Vierailija
2/6 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin Jumalan kauan sitten. Myöhemmin hän hylkäsi minut. Olen menossa kadotukseen. Olen kadottanut itseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle. Kuulostaa tutulta. Ensn kai pitää levätä itselle luvan antaen. Sitten kaikessa rauhassa miettiä, mitä halusinkaan tehdä ihan itse? Käydä konserteissa? Teatterissa? Elokuvissa? Matkoilla? Lukea ihan rauhassa kiintoisia kirjoja? Tehdä vapaaehtoistyötä? Elvyttää suhteita sukulaisinn ja vanhoihin ystäviin? Perustaa kirjakerho ystävien kanssa?

Kylpyläviikonloppu miehen tai parhaan ystävän kanssa voisi olla hyvä alku. Mutta lepää todella kaikki se uurastuksen ja toisten hyväksi tehdyn työn aiheuttama väsymys pois.

Vierailija
4/6 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin ja sen jälkeen löysin itseni :)

Vierailija
5/6 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiys pilaa naisen.

Vierailija
6/6 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et koskaan kadottanut itseäsi vaan kasvoit, kasvoit äidiksi ja se äitinä oleminen oli myös sinun etusi. Nyt kun lapset on isoja sinun täytyy kasvaa isompien lapsien äidiksi ja aikaa jää myös muihin juttuihin.

Ei sinun tarvitse tehdä mitään, eikä jaksaa, ole vain ja rötvää, ota rennosti. Kun aikasi olet rötvännyt niin ehkä tulee aika jolloin koet jotain mieleistä mihin kuluttaa aikaa. Elämä on siitä typerää että monet tappavat aikaa vaikka aika on lyhyt.

Muista että koko elämä on kasvamista ja oma identiteetti muuttuu läpi elämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän