6 v. poika, tanssiharrastus??
Meidän 6 v. poika on kovasti kiinnostunut tanssimisesta, onko kellään kokemuksia poikien tanssiharrastuksesta, onkohan lasten tanssitunneilla pelkästään tyttöjä..?
Kommentit (7)
Riippuu tanssin luonteesta. Esim. hip-hop -tunneilla valtaosa on poikia.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:45"]
Pojille tanssiharrastus sopii yhtä hyvin kuin joulu sioille. Pue vielä poikasi hameeseen kouluun ja ihmettele miksi kiusataan.
[/quote]
Tämä on ihan totta! Varma homppeli!
Kyllähän se saa "homon" ja tyttömäisen maineen usein, ainakin täällä meilläpäin kun itse senikäinen olin (10v sitten). Nimittäin yksi kaveri, joka oli isokokoinen ja muuten niin maskuliininen kun voi vaan olla, sai homottelua osakseen mutta omasi hyvän itsetunnon eikä välittänyt.
Tottakai kannattaa jos se lasta kiinnostaa, mutta muista, että on turha ihmetellä jos lasta kiusataan tai haukutaan homoksi.
Pojille tanssiharrastus sopii yhtä hyvin kuin joulu sioille. Pue vielä poikasi hameeseen kouluun ja ihmettele miksi kiusataan.
Kannattaa ehdottomasti viedä! Onhan pojillekin omia ryhmiä (ainakin joissain tanssiopistoissa). Mutta vaikka ei olisi niin kannattaa silti viedä jos kerta itse haluaa. Suosittelen!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:45"]Pojille tanssiharrastus sopii yhtä hyvin kuin joulu sioille. Pue vielä poikasi hameeseen kouluun ja ihmettele miksi kiusataan.
[/quote]Miksi sitten tytöt saavat pelata jääkiekkoa?
Siis ette voi olla tosissanne homoksi huutelijat! Nyt eletään vuotta 2015.