Joko otitte miehiltänne suihin ja pihvit paistettu?
Mulla krapulainen mies ja pysyn kaukana. Ryvetköön omassa huonossa olossaan.
Kommentit (70)
Pihvit paistoin, mutta suihin ei voi ottaa kun raskauspahoinvointi on niin pahana :(
En todellakaan. En ole vuosiin saanut mitään muistamisia joten miksi minun pitäisi muistaa miestä. Kyllä kovasti yritti että ottaisin suihin koska on suihinottopäivä mutta totesin että katsellaan sitten kun hän itsekin joskus muistaa minua. Mökötystähän se sitten tiesi ja manaili keittiössä kun joutui itse paistamaan pihvinsä, jotka oli ostanut sillä ajatuksella että minä tekisin ne.
Ensi viikolla olisi synttärit mutta tuskin saan onnitteluja (tänäkään vuonna).
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:12"]
En todellakaan. En ole vuosiin saanut mitään muistamisia joten miksi minun pitäisi muistaa miestä. Kyllä kovasti yritti että ottaisin suihin koska on suihinottopäivä mutta totesin että katsellaan sitten kun hän itsekin joskus muistaa minua. Mökötystähän se sitten tiesi ja manaili keittiössä kun joutui itse paistamaan pihvinsä, jotka oli ostanut sillä ajatuksella että minä tekisin ne.
[/quote]
Naisista on ihanaa leikkiä marttyyriä. Olisit imenyt ukkoasi oikein kunnolla. Miksi sen pitäisi huomioida sua ensin, sinäkin voit.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:12"]
[/quote]
Naisista on ihanaa leikkiä marttyyriä. Olisit imenyt ukkoasi oikein kunnolla. Miksi sen pitäisi huomioida sua ensin, sinäkin voit.
[/quote]
Kuule, vuosikausia olen huomioinut miestäni saamatta minkäänlaista vastavuoroisuutta asiaan. Totesin, että saa riittää. Tästä lähtien huomioin vain itseäni. Ottakoot itse itseltään suihin. Niinhän minäkin joudun esim. kukkaset ostamaan itse.
Ei saanut pihviä eikä suikkaria kun en itsekään saanut mieheltä synttäripäivänä, ystävänpäivänä enkä naistenpäivänä yhtään mitään. Koko päivän se taisi jotain odottaa mutta ilman jäi. (Mä kyllä mielelläni otan suihin oli päivä mikä tahansa mutta odotan kyllä vastavuoroisuuttakin. Edes joskus.)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:09"]Mitä?! Koskeeko tää suihinottopäivä vaan miehiä, naisille ei tiedossa suuseksiä?. Äkkiä keksimään joku vastaava päivä naisille.
[/quote]
Vaimolle aamulla kerroin mikä päivä olis niin piti aivan tyhmänä ideana. No kävin ravintolassa ja huorissa se siitä sit, mutta hyvältä tuntui ja maistui.
Ollaan anoppilassa niin ei ihan onnistu tänään :D ehkäpä huomenna
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:59"]Ollaan anoppilassa niin ei ihan onnistu tänään :D ehkäpä huomenna
[/quote]Kai siellä on sauna tai edes kylpyhuone? Tai käytte lenkillä metsässä tai jotain? Ihme tekosyitä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:37"]
Todettiin ettei tässä mitään pihvejä tarvita kun suut ollu täynnä lihaa koko aamupäivän.
[/quote]
Repesin! XD