Joko otitte miehiltänne suihin ja pihvit paistettu?
Mulla krapulainen mies ja pysyn kaukana. Ryvetköön omassa huonossa olossaan.
Kommentit (70)
14.3! Kansainvälinen onnenpäivä parisuhteessa eläville miehille. Itse en kerennyt saada suikkaria kun menin kuuteen töihin, mutta vaimo soitti, että lapset on päikkäreillä/leffan parissa kun tulen ja ensin saan hartaasti odottamaani suuhoitoa ja jälkkäriksi kunnon pihvin, uunijuureksia ja salaattia :) Ai nam.
Mitä laitatte pihvin kanssa lisukkeeksi?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 14:31"]14.3! Kansainvälinen onnenpäivä parisuhteessa eläville miehille. Itse en kerennyt saada suikkaria kun menin kuuteen töihin, mutta vaimo soitti, että lapset on päikkäreillä/leffan parissa kun tulen ja ensin saan hartaasti odottamaani suuhoitoa ja jälkkäriksi kunnon pihvin, uunijuureksia ja salaattia :) Ai nam.
[/quote]Lisään vielä, että vaimo on muutenkin hyvin huomioiva siinä suhteessa, mutta että näin asiasta muistutetaan, niin on spesiaalia meillä pitkässä ja "arkisessa" suhteessa.
Noup, olen pahimmassa oksennustaudissa koko elämäni aikana :D Mietin pitäiskö lähteä tiputukseen, jos tää ei kohta mene ohi. Kroppa on ihan kuiva, eikä edea vesi pysy sisällä. Viimeiset 2vrk on mennyt 15-30min nukkumispätkissä, pidempään en kerkeä nukkua, kun pitää taas oksentaa ja raahautua vessaan. Ei oikein pysty just nyt ottaa poskeen, tai edes ajatella syömistä.
Älä juo suuria määriä kerralla, huikka n. 15min välein. Jos ei pysy siltikään niin voit pitää nestetilkkaa myös suussa, jotta edes jotain nestettä imeytyy.
En. Oon kymmenestä asti maannut tatuoitavana. Kattoo sit kun pääsen kotiin. :)
Valitettavasti mies on muualla tän viikonlopun. Mielelläni oisin molemmat tarjonnut. No, onneksi ei ole päivään sidottu juttu tämä ;)
Onks tää joku uus lauantaiperinne? En oo ottanu taikka paistanu. Se on omassa kodissa ja mä omassa. Huomenna sitten nähdään, mutta tuskin se haluaa multa suikkaria, koska luultavasti vain oksentelen koko päivän.
Paistoin miehen munan ja söin ja otin pihviltä suihin.
Kasslerpaistia tein ja illalla ajattelin saunassa, suihkussa tai sängyssä yllättää suikkarilla ;)
Mitä?! Koskeeko tää suihinottopäivä vaan miehiä, naisille ei tiedossa suuseksiä?. Äkkiä keksimään joku vastaava päivä naisille.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:26"]
Mulla krapulainen mies ja pysyn kaukana. Ryvetköön omassa huonossa olossaan.
[/quote]
Suihinoton hoidin jo aamusta. Pihviä ei tule, kun mennään kylään, mutta ei se miestä haitannut ;-)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:09"]Mitä?! Koskeeko tää suihinottopäivä vaan miehiä, naisille ei tiedossa suuseksiä?. Äkkiä keksimään joku vastaava päivä naisille.
[/quote]
Saisinko mä mielummin sormetuspäivän? En tykkää miehen lipomisesta.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:09"]
Mitä?! Koskeeko tää suihinottopäivä vaan miehiä, naisille ei tiedossa suuseksiä?. Äkkiä keksimään joku vastaava päivä naisille.
[/quote]
Täähän on "vastareaktio" amerikkalaisten St. Valentine's Daylle, joka on sitä naisten hemmottelua. Ei Suomessa vaan sellasta, Steak & Blowjob Day kyllä pitää olla...
Nimim. S&B Dayta muistin viime vuonna, tänä vuonna en todellakaan aio
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 14:22"]Mies päätti pyytää kaverit ryyppyreissulle just tänä viikonloppuna, ilme hieman valahti kun aamulla herätessä kerroin mikä päivä tänään olis ollut. Syön siis illalla yksin pihviä poikien rymytessä kaupungilla!
[/quote]
Hähää!
Otin mieheltä suihin. Pyllyssä oli kakkaa ja sperma maistu pahalta. Samalla mies katto mun raskausarpista mahaa. Avasin pihvipaketin ja syötiin geeniruualla syötettyä sikaa. Kuollaan paksusuolen syöpään vuonna 2025.
Suihin otin, tietenkin. Me ollaan vegaaneja, joten pihviä ei sit tuu :)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:09"]
[/quote]
Täähän on "vastareaktio" amerikkalaisten St. Valentine's Daylle, joka on sitä naisten hemmottelua. Ei Suomessa vaan sellasta, Steak & Blowjob Day kyllä pitää olla...
Nimim. S&B Dayta muistin viime vuonna, tänä vuonna en todellakaan aio
[/quote]
Suomessa on myös naistenpäivä. En tiedä onko muualla.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:17"]
Suihin otin, tietenkin. Me ollaan vegaaneja, joten pihviä ei sit tuu :)
[/quote]
Ei edes pihvitomaattia? :l
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:29"]
Meillä on tänään nakkitomaattikastikepastaa. Suihinottoakaan ei tule, sillä panimme jo aamulla heti herättyämme. Laukesin pinppiin. Vaimokin sai. M44
[/quote]
Pinppi:D.