Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vahvoja miinuslinssejä teillä on aurinkolaseissa?

Vierailija
14.03.2015 |

Itselläni on miinusta 7 molemmissa silmissä ja optikkoni sanoi, ettei niin vahvoja aurinkolaseja voi tehdä. Hän kehotti jatkamaan piilolinssi+normiaurinkolaseilla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksitehot, joissa kaukonäkö melkein -6 diopteria ja lähinäkö vähän vähemmän. Toimii ihan hienosti myös aurinkolaseissa.

Vierailija
2/10 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa silmässä -7 ja on arskat vahvuuksilla. Siskolla viä vahvemmat. Ainaki Instrulta, Silmäasemalta ja Synsamilta saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset semivahvat.

Vierailija
4/10 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Mulla on -8 ja aurinkolaseja vahvuuksilla ollut ties kuinka monet. Tietysti pitää vähän katsoa, millaisiin sankoihin sopivat paksut linssit. Ei saa kaartua paljon, ja sankojen tulee olla riittävän paksut. Optikkoliikkeessä osattu aina neuvoa sopivat. Tällä hetkellä minulla on Raybanin Wayfarerit. Ovat oikein sopivat laseille isoilla vahvuuksilla.

Vierailija
5/10 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastaajille! Hyvä. että tajusin kysellä täältä. Hain tietoa netistä, turhaan. Siirryn siis toiseen optikkoliikkeeseen ja just noita RayBaneja oon haavellut. Kiitti paljon!

Vierailija
6/10 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kiinnostaisi muakin,sillä vahvat miinuslinssit käytössä. Siis mllaisiin pokiin olette teettäneet aurinkolasit? Käsittääkseni ei saa olla kovin isot, kun se reunan paksuus siinä vaan suurenee. T. ei ap

Vierailija
7/10 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla silmälasit joiden linssit tummenee auringossa.

-10 ja -8,5.

Vierailija
8/10 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/10 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optikkosi on puhunut läpiä päähänsä. Mulla on myös miinus seiskaa ja oikein hyvin on arskojen teko onnistunut.

Vierailija
10/10 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on miinus 15, ja aillä onaina ollut aurinkolasit vahvuuksilla, ei piilolinssejä. Eli kyllä iniitä tehdä vo. Niitä ei kuitnkkan voi tehdä kaikkiin kehyksiin, etenkään sellaisiin, joissa kehyksen malli vaatii kaarevia linssejä (joita on monet takavuosina muodissa olleet sporttilasit ec). Eli sankavalikoima on rajatumpi kuin tavallisilla aurikolaseilla. Ja hinta on melko kova, niin kuin näillä vahvuuksilla aina...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän