Onko maailmassa miestä jolle kelpaisi
Yksinhuoltaja? Olen täysyksinhuoltaja yhdelle lapselle (1-vuotias), lapsen isä ei ole meidän elämässä mun tahdosta. Tuntuu että pääädyn olemaan yksin koko loppuelämän. Mua ei kiinnosta mitkään seksisuhteet, enkä halua elättäjää lapselleni. Oon vaan yksinäinen. Kaipaan miestä niin kuin lähes jokainen nainen. Eikö mulla ole oikeutta toiseen mahdollisuuteen? Olen nuori ja ihan kaunis, fiksu ja kiinnostava. Enkö siis ikinä tule kelpaamaan kenellekään mun pojan takia? Ja ennen kuin kukaan ehtii kommentoida että keskity nyt sen lapsen kasvattamiseen, niin olen paras mahdollinen äiti lapselleni ja täysin omistautunut hänelle.
Kommentit (15)
Onhan noita miehiä joille kelpaa varmasti valmis paketti ja yksinhuoltajana olet yhtä arvokas kuin sinkku lapseton äiti. Löytyy niitä yh isiäkin :)
ohjeita avuksi kannattaa lukea ajatuksella että saa jotain irti.
https://hidemyass.com/?http%3A%2F%2Fyoutu.be%2FpzGx2jiLssY
Korjaan ei pitänyt laittaa sinkku lapseton äiti vaan siis lapseton sinkku :D
Höh. Minä tunnen monta yksinhuoltajaa, joka on löytännyt itselleen puolison. Joillakin pariskunnilla on ollut kummallakin oma lapsi mukanaan tai kaksikin, ja sitten on tehty vielä yhteinen. Näitä riittää, mutta jos niitä ei omissa ympyröissä ole, voi tietysti luulla toisinkin ja sitten harmittaa.
Moni lapseton kuitenkaan ei halua yksinhuoltajaa, joten ihan koko vapaana oleva joukko ei ole sinulle(kaan) tarjolla. Mutta ethän sinä koko porukkaa tarvitsekaan, vaan yhden yksilön.
Kyllähän niitä varmaan on, mutta itse en ainakaan halua mitään yksinhuoltajia.
Parempi kysymys ois, onko maailmassa naista jolle minä kelpaisin ennen kuin alkaa olla joku YH-status, tai rikastun tms. Sellainen normaali lapseton nainen jolle kelpaisin ihan tälläisenään, ei taida olla ketään sellaista. Sulle kuitenkin löytyi joku joka sen lapsenkin sulle teki.
Kyse ei ole ominaisuuksista vaan rakastumisesta, ei tosiaan voi laskea..
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 09:50"]Kyse ei ole ominaisuuksista vaan rakastumisesta, ei tosiaan voi laskea..
[/quote]
Tätä oon miettinyt, kun tuntuu että oon viimeinen idiootti joka rakastuu ihmiseen, eikä ominaisuuksiin tai statukseen. Ainakin täällä tulee ihmisistä sellainen kuva, että on sellainen lista ominaisuuksia, jonka perusteella sitten etsitään se kumppani. Ominaisuudet ei silloin kumoa toisiaan, eikä ikinä rakastuta persoonaan, vaan ulkoisiin puitteisiin. Ehkä tosiaan olen vähän tyhmä ja romantisoin asioita...
Ap
Naisen jolla on lapsi ottaminen on kuin toisen ihmisen pelitallennuksesta jatkaminen
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 09:57"]Naisen jolla on lapsi ottaminen on kuin toisen ihmisen pelitallennuksesta jatkaminen
[/quote]
No mies jolta tulee tällaisia pelivertauksia, ei ehkä ole kypsyydeltään muutenkaan parisuhdetasoinen.
Kaverini sai miehen vaikka onkin yh. Tosin kyseinen kaveri onkin todella kaunis, ehkä se auttoi asiaa.
Sanon aina, että miehillä on fetissejä lähes kaikkeen aina megaläskeistä naisista amputoituihin tai kehitysvammaisiin, mutta nyt kun mietin niin yh-fetissistä en ole kyllä ikinä kuullut!
Ei ollut tarkoitus masentaa. Havahduin vain tähän kun koitin keksiä jotakin rohkaisevaa.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 09:21"]
Yksinhuoltaja? Olen täysyksinhuoltaja yhdelle lapselle (1-vuotias), lapsen isä ei ole meidän elämässä mun tahdosta. Tuntuu että pääädyn olemaan yksin koko loppuelämän. Mua ei kiinnosta mitkään seksisuhteet, enkä halua elättäjää lapselleni. Oon vaan yksinäinen. Kaipaan miestä niin kuin lähes jokainen nainen. Eikö mulla ole oikeutta toiseen mahdollisuuteen? Olen nuori ja ihan kaunis, fiksu ja kiinnostava. Enkö siis ikinä tule kelpaamaan kenellekään mun pojan takia? Ja ennen kuin kukaan ehtii kommentoida että keskity nyt sen lapsen kasvattamiseen, niin olen paras mahdollinen äiti lapselleni ja täysin omistautunut hänelle.
[/quote]
Mikä ettei. Olen sen verran aikuinen että minua kiinnostaa parisuhteessa lähinnä naisen ominaisuudet ei se onko lapsi vai ei.
Parisuhde on kuitenkin pääosin miehen ja naisen välinen kumppanuus ja luonteenpiirteet määrää eniten sen miten sovitaan yhteen. Luonne, ystävällisyys, vastuunkanto, huumori, älykkyys, itsetunto, ...
t. hki-mies
Up