Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkin kun katsoin äsken Jutta ja puolen vuoden dieettiä

Vierailija
04.02.2015 |

se nainen oli niin hemmetin hyvän näkönen kroppansa kanssa. Ja minä? Muutettiin perähikiälle missä on pakko liikkua autolla joka suuntaan. Lähin kauppa 6 km:n päässä, saleista puhumattakaan. Työmatka per suunta 1,5 h juu, jaksaa jaksaa, voi @&tt$ Minäkin olin joskus hoikka ja kaunis, enkä mitään muuta haluaisikaan kuin saada kroppani takaisin. Terv. 100 kilon valas

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta roskan syöminen.

Vierailija
2/9 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen märisijä. Miks mä en saa pidettyä itteeni kurissa!! Koko helevetin ajan tunkemassa ruokaa nassuun! :( :(
terv. 166cm pitkä ja 83kilonen keijukainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä mettässä voi juosta, hiihtää, fillaroida, treenata hiittiä em. lajeilla, voit treenata kahvakuulalla jne. Ja syöminen ruotuun

Vierailija
4/9 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnan osuus laihtumisessa on 20%, suurin osa riippuu ruokavaliosta. Toki liikunnalla voi kiinteytyä.

Vierailija
5/9 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita tekosyitä

Vierailija
6/9 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi piru, maallahan just pääsee tekemään ja liikkumaan! Mikäs sen mukavampaa kun reippailla ulkona puhtaassa ilmassa ja ilman häiriötekijöitä.

Vierailija
7/9 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun 10 kilometrin päässä lähimmästä kaupasta ja kuntosalista. En silti ole ylipainoinen. En näe miten nämä asiat vaikuttavat toisiinsa.

Vierailija
8/9 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio kuntoon. Kyllä yeilöä päin varmasyi on teitä jossa voit käydä vaikka sauvakävelyllä. Hiihto on hyvä laji,siinä voi kuluttaa jopa yli 900 kaloria tunnissa.

Vierailija
9/9 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juu kotonahan ei voi jumpata ei.