Itkin kun katsoin äsken Jutta ja puolen vuoden dieettiä
se nainen oli niin hemmetin hyvän näkönen kroppansa kanssa. Ja minä? Muutettiin perähikiälle missä on pakko liikkua autolla joka suuntaan. Lähin kauppa 6 km:n päässä, saleista puhumattakaan. Työmatka per suunta 1,5 h juu, jaksaa jaksaa, voi @&tt$ Minäkin olin joskus hoikka ja kaunis, enkä mitään muuta haluaisikaan kuin saada kroppani takaisin. Terv. 100 kilon valas
Kommentit (9)
Täällä toinen märisijä. Miks mä en saa pidettyä itteeni kurissa!! Koko helevetin ajan tunkemassa ruokaa nassuun! :( :(
terv. 166cm pitkä ja 83kilonen keijukainen
Siellä mettässä voi juosta, hiihtää, fillaroida, treenata hiittiä em. lajeilla, voit treenata kahvakuulalla jne. Ja syöminen ruotuun
Liikunnan osuus laihtumisessa on 20%, suurin osa riippuu ruokavaliosta. Toki liikunnalla voi kiinteytyä.
Voi piru, maallahan just pääsee tekemään ja liikkumaan! Mikäs sen mukavampaa kun reippailla ulkona puhtaassa ilmassa ja ilman häiriötekijöitä.
Mä asun 10 kilometrin päässä lähimmästä kaupasta ja kuntosalista. En silti ole ylipainoinen. En näe miten nämä asiat vaikuttavat toisiinsa.
Ruokavalio kuntoon. Kyllä yeilöä päin varmasyi on teitä jossa voit käydä vaikka sauvakävelyllä. Hiihto on hyvä laji,siinä voi kuluttaa jopa yli 900 kaloria tunnissa.
Niin juu kotonahan ei voi jumpata ei.
Lopeta roskan syöminen.