Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minua pidetään huonona äitinä?

Vierailija
14.03.2015 |

Aina, kun kerron pitäväni esimerkiksi Dimmu borgirista tai Swallow the sunista, niin jostakin kumman syystä juuri silloin otetaan etäisyyttä tai aletaan arvostelemaan minua vanhempana.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees tiedä mitä nuo ovat. Mitä jos aina (tai ees joskus) jättäisit kertomatta?

Vierailija
2/4 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 08:36"]En ees tiedä mitä nuo ovat. Mitä jos aina (tai ees joskus) jättäisit kertomatta?
[/quote] Bändejä, raskasta metallia soittavia bändejä. Jos tulee puheeksi musiikki, ja minulta kysytään jotain siihen liittyvää niin eihän siinä voi olla vastaamatta vain, koska pelkää arvostelua. En kyllä koskaan ala heti kättelyssä musiikkimakuani tuputtamaan.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä bändejä! Meilläkin kuunnellaan noita, vauvan kanssa kun hääräilen kotona niin kaikenlainen heviörinä soi taustalla.

Monet sukulaiset ja tuttavat ei tunnu tajuavan, että vaikka nyt on tyttövauva niin ei meidän tartte pehmittää aivojamme titi-nallella ja hello kittyllä. Inhoan pinkkiä väriä, ja nyt vielä kun vauva on pieni niin mun ei tarvi ostaa pinkkejä vaatteita. Toki kun on isompi ja haluaa pukeutua tietyn värisiin vaatteisiin niin saa itse vaikuttaa toki. Ärsyttää kun mummot tuputtaa pinkkejä vaatteita, niitä selvästi ahdistaa kun tyttömme ei ole vuorattu pinkkiin ja rusetteihin. Herranen aika - vauvallamme on jopa yksi musta Metallican logolla varustettu body, nyt lapsesta kasvaa varmasti joku satanisti!

Vierailija
4/4 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 08:43"]Hyviä bändejä! Meilläkin kuunnellaan noita, vauvan kanssa kun hääräilen kotona niin kaikenlainen heviörinä soi taustalla.

Monet sukulaiset ja tuttavat ei tunnu tajuavan, että vaikka nyt on tyttövauva niin ei meidän tartte pehmittää aivojamme titi-nallella ja hello kittyllä. Inhoan pinkkiä väriä, ja nyt vielä kun vauva on pieni niin mun ei tarvi ostaa pinkkejä vaatteita. Toki kun on isompi ja haluaa pukeutua tietyn värisiin vaatteisiin niin saa itse vaikuttaa toki. Ärsyttää kun mummot tuputtaa pinkkejä vaatteita, niitä selvästi ahdistaa kun tyttömme ei ole vuorattu pinkkiin ja rusetteihin. Herranen aika - vauvallamme on jopa yksi musta Metallican logolla varustettu body, nyt lapsesta kasvaa varmasti joku satanisti!
[/quote] Huh, onhan meitä näköjään muitakin. Yleistys on ehkä rasittavinta, jota tiedän. Liian monta kertaa on kuultu, että kaikki hevistä pitävät ovat satanisteja tai saatananpalvojia.
Suurin osa on aivan normaaleja töissä käyviä Suomalaisia.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän