Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

synnytykseen/ käynnistykseen liittyen

Vierailija
04.02.2015 |

Eli nyt kaipaisin tietoa onko auttanut synnytyksen käynnistymiseen risiiniöljy/parafiiniöljy ja riippuen vastauksesta onko ollut mitään haittaa/hyötyä. NYT en kaipaa mitään saarnaa tms ELLEI omalla kohdallasi ole kohtu revennyt/lapsi kakannut lapsi veteen. Niitä on netti pullollaan missä näistä varoitellaam, ihan oma kohtaisi kokemuksia haen. Toiseksi osaako kukaan sanoa/auttaa miten toimin kun sen ihmisen jonka piti olla tuki ja turva ja auttaa lasten kanssa kun olen synnyttämässä onkin itse siinä kunnossa ettei pysty eli minulla ei ole HAJUAKAAN mihin laitan 4 lasta iältään 7-2v kun lähden synnyttämään, pyysin käynnistystä jotta tietäisin milloin olen sairaalassa ja saisin näin hommattua hoitajan. Eipä tähän tietysti suostuttu ja neuvolatäti käski vaan keksiä jotain.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhommaa.

Vierailija
2/9 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä hoitajaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani otti risiiniöljyä. Lopputuloksena kuollut lapsi ja kohdun poisto.
Lapsi oli toivottu ja pitkään yritetty. Viimeiseksi yritykseksi jäi.

Vierailija
4/9 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on mahdollisesti niin pitkällä ettei ehdi tulemaan eli sen varaan ei voi laskea ja pliis en nyt ole niin tyhmä etten tollasia olis miettinyt.

Vierailija
5/9 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA KIITOS niitä omia kokemuksia ei tuttujen.

Vierailija
6/9 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuon risiiniöljyn pitäisi vaikuttaa?

Nyt etsimään lapsenvahtia, esim. Mannerheimin lastensuojeluliitto, tai joku tutun perheen lukiolaistyttö? Kysele tutuiltasi potentiaalisia auttajia.

Vierailija
7/9 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä ns. auttajia joille soittaa ja sitten vaikka kuinka ollaan sovittu niin ei päästäkään ja täällä missä asutaan ei ole mannerheimin lastensuojeluliittoa.Eli ongelmana on se että en haluaisi olla tilanteessa että soitan yöllä 10 hoitajaa läpi ja ketään ei vastaa puhelimeen (näin on käynyt). Mä oon kaksi kertaa tuota risiiniöljyä kokeillut, kerran lähti synnytys käyntiin ja kerran ei.. sehän on ihan ummetuslääke.. ja ennen sitä suositeltiin, paljon varoiteltu mutta en oo koskaan kuullut että normaaliannoksesta olisi mitään haittaa. Siksi kyselenkin OMIA kokemuksia kun tuttavien annoksista ja muista syistä esim.. kohdun repeämiseen ei voi kukaan tietää mitään.

Vierailija
8/9 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät että netti tietolähteenä, ja erityisesti av, on erittäin epäluotettava. Älä ongi täällä puoltosanoja jollekin risiiniöljykäynnistykselle. Pura huolesi neuvolaan ja luota sieltä saatuihin ohjeisiin.

Vierailija
9/9 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu toki, eipä neuvolasta otettu kumpaankaan asiaan mitään kantaa.. siksi nyt ajan tappamiseksi kyselen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi