Mies ei ole tullut kotiin, mitä nyt?
Ei ole näkynyt koko iltana tai yönä. Ei sanonut menevänsä minnekään. Ei vastaa puhelimeen. Mitä ihmettä teen nyt? Minne voin soittaa ja kysyä, onko esim joutunut sairaalaan? Ei ole koskaan tehnyt näin.
Kommentit (158)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 17:52"]
Mulla oikeesti huolettaa.. voi ap, toivottavasti kerrot meille uteliaille et mitä on tapahtunut. Mutta ymmärrän kyllä jos on jotain vakavaa etkä tänne tule ekana sitä kertomaan. Voimia ap joka tapauksessa! Olet mielessäni <3
[/quote]
hahhah älä puhu paskaa :D oot vaan sairaalloisen juorunnälkäinen että mielistelemällä yrität saada tilannepäivitystä :D
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 17:00"]
No JOS jotain on sattunut, niin tuskin ap:n mielessä on ekaksi tulla päivittämään asiaa palstalle.
[/quote]
-epätoivoiselta pyristelyltä...
[/quote]ei nyt sentään liioitella
100 % vastaavista ketjuista joita olen lukenut (ja näitä on ollut paljon) on päättynyt siihen, että mies on ryöminyt kotiin krapulassa kaverinsa (?) luota kunnon ryyppyillan päätteeksi. Todennäköisesti tässä on sama juttu.
Mies oli kotona pakkaamaan tavaroitaan kun tulin vauvan kanssa kaupasta. Oli yön naapurikaupungissa toisen naisen kanssa, ei ole kuulemma suhdetta. Mutta on siellä ollut aiemminkin. Ja haluaa erota. En tiedä enää mitä ajattelisin.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:18"]Mies oli kotona pakkaamaan tavaroitaan kun tulin vauvan kanssa kaupasta. Oli yön naapurikaupungissa toisen naisen kanssa, ei ole kuulemma suhdetta. Mutta on siellä ollut aiemminkin. Ja haluaa erota. En tiedä enää mitä ajattelisin.
[/quote]
Ap.ko tämän kirjoitti??
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:18"]
Mies oli kotona pakkaamaan tavaroitaan kun tulin vauvan kanssa kaupasta. Oli yön naapurikaupungissa toisen naisen kanssa, ei ole kuulemma suhdetta. Mutta on siellä ollut aiemminkin. Ja haluaa erota. En tiedä enää mitä ajattelisin.
[/quote]Ootkohan ap vai provo.. siinäpä miettimistä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:18"]Mies oli kotona pakkaamaan tavaroitaan kun tulin vauvan kanssa kaupasta. Oli yön naapurikaupungissa toisen naisen kanssa, ei ole kuulemma suhdetta. Mutta on siellä ollut aiemminkin. Ja haluaa erota. En tiedä enää mitä ajattelisin.
[/quote]
Oliko tämä ap?
Oikeastiko ap?
Uskomaton sika!
Anna mennä ja nyt sitten soitat itsellesi tukea. Ja laitat kaikille niille miehen kavereille ja huolestuneille sukulaisille viestin, että mies jätti teidät ja muutti toisen naisen luokse!
Olen tosi pahoillani.. Aivan järjettömiä temppuja tuntuu miehet nykyään tekevän!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 17:52"]
Mulla oikeesti huolettaa.. voi ap, toivottavasti kerrot meille uteliaille et mitä on tapahtunut. Mutta ymmärrän kyllä jos on jotain vakavaa etkä tänne tule ekana sitä kertomaan. Voimia ap joka tapauksessa! Olet mielessäni <3
[/quote]
hahhah älä puhu paskaa :D oot vaan sairaalloisen juorunnälkäinen että mielistelemällä yrität saada tilannepäivitystä :D
[/quote]
Haista paska!!!!! Sä et tiedä myötätunnosta mitään!!!!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:23"]Oikeastiko ap?
Uskomaton sika!
Anna mennä ja nyt sitten soitat itsellesi tukea. Ja laitat kaikille niille miehen kavereille ja huolestuneille sukulaisille viestin, että mies jätti teidät ja muutti toisen naisen luokse!
Olen tosi pahoillani.. Aivan järjettömiä temppuja tuntuu miehet nykyään tekevän!
[/quote]
Ehkä olisi fiksua ensin varmistaa, et kyseessä todellakin ap eikä joku rollipeikkonen. ;)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 17:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja sinä vielä vähemmän! :D
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 17:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Myötätuntoisen kommentti?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 17:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä! Oli täydestä sydämestäni tuo aikaisempi kommentti ap:lle! Ja haistatus oli myös täydestä sydämestä toivotettu paskaläjä 114:lle! Rakkaudella MINÄ
Kuinkas ap sai yhteyden "sukulaisiin ja kavereihin" viiden jälkeen aamuyöllä... Itse olen ollut vastaavassa tilanteessa ja tasan yhden ihmisen sain yöaikaan kiinni...
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 17:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä! Oli täydestä sydämestäni tuo aikaisempi kommentti ap:lle! Ja haistatus oli myös täydestä sydämestä toivotettu paskaläjä 114:lle! Rakkaudella MINÄ
[/quote]
Mites ois ne lääkkeet?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:31"]Kuinkas ap sai yhteyden "sukulaisiin ja kavereihin" viiden jälkeen aamuyöllä... Itse olen ollut vastaavassa tilanteessa ja tasan yhden ihmisen sain yöaikaan kiinni...
[/quote]
Veikkaan että soitti ihan puhelimella. Monet nukkuu puhelin sängyn vierellä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:07"]100 % vastaavista ketjuista joita olen lukenut (ja näitä on ollut paljon) on päättynyt siihen, että mies on ryöminyt kotiin krapulassa kaverinsa (?) luota kunnon ryyppyillan päätteeksi. Todennäköisesti tässä on sama juttu.
[/quote]
Eräs tuttu joskus soitteli hätääntyneenä koko kaveripiirin läpi, kun mies oli kadonnut eikä vastannut puhelimeen. Oli aidosti hädissään ja tuntui käsittämättömältä, että näiden "katoamisten" jälkeen menivät naimisiin ja tekivät lapsen. Toisen naisen luona tämä "kadonnut" aikansa vietti.
Ap:n tilanteessa olisin jo tehnyt poliisille ilmoituksen, mikäli tämä ei ole ollut miehen tapaista. Jos selviää, että mies on omasta halustaan "kadoksissa", pohtisin haluanko enää jatkaa suhdetta.