Mies ei ole tullut kotiin, mitä nyt?
Ei ole näkynyt koko iltana tai yönä. Ei sanonut menevänsä minnekään. Ei vastaa puhelimeen. Mitä ihmettä teen nyt? Minne voin soittaa ja kysyä, onko esim joutunut sairaalaan? Ei ole koskaan tehnyt näin.
Kommentit (158)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 05:47"]Munkin mies katosi tollai, kun meillä oli pieni vauva. Löytyi varastosta hirttäytyneenä. En aavistanut etukäteen.
Kaverin mis katosi, eikä koskaan enää ottanut yhteyttä. Avioeropaperi tuli myöhemmin postissa.
[/quote]
Nyt on ihan pakko kysyä, että kuinka kauan olitte olleet yhdessä ja mitkä ovat ammattinne/koulutustaustanne. Käyttikö kuinka paljon alkoholia?
Ekana tulee itsari mieleen, löytyy jostain lähivarastosta:(
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:04"]Tällaisille aloittajille, jotka eivät vaivaudu päättämään ketjua, tulisi antaa bannit. Ei homma toimi näin.
[/quote]
Kuule kyllä se oikea elämä on ihan muualla kun tällä palstalla, varsinkin jos ap:n tapauksessa on jotain vakavaa selvinnyt.
Olis kyllä kiva kuulla mitä kävi!
Uppis, jos vaikka ap olis paikalla
Mua ärsyttää nää keskeneräiset ketjut!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:31"]
Kuinkas ap sai yhteyden "sukulaisiin ja kavereihin" viiden jälkeen aamuyöllä... Itse olen ollut vastaavassa tilanteessa ja tasan yhden ihmisen sain yöaikaan kiinni...
[/quote]
Kyllä meilläpäin ihan puhelimella saadaan sukulaiset ja ystävät kiinni. Varsinkin yöllä taatusti vastaisivat kun tietävät etten soittelisi turhan päiten keskellä yötä.
Tällaisille aloittajille, jotka eivät vaivaudu päättämään ketjua, tulisi antaa bannit. Ei homma toimi näin.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:04"]Tällaisille aloittajille, jotka eivät vaivaudu päättämään ketjua, tulisi antaa bannit. Ei homma toimi näin.
[/quote]
Jos oikeasti on tapahtunut jotain, Luuletko että ensimmäisenä tulisi mieleen tulla av:lle kertomaan asiasta?
Ap? Joko mies on kotona?