Mies ei ole tullut kotiin, mitä nyt?
Ei ole näkynyt koko iltana tai yönä. Ei sanonut menevänsä minnekään. Ei vastaa puhelimeen. Mitä ihmettä teen nyt? Minne voin soittaa ja kysyä, onko esim joutunut sairaalaan? Ei ole koskaan tehnyt näin.
Kommentit (158)
Ap on jo sanonut että puhelin on päällä ja että ap on laittanut monta viestiä. Näitä neuvoja ei siis tarvii enää toistaa.
Jos puhelin on kerta päällä niin paikanna se!
Mitään ei ole kuulunut. Kummassakaan sairaalassa ei ole. Miehen työkaveri ajoi työpaikalle katsomaan, ei ole siellä. Hätänumeroon en ole soittanut kun en usko että siitä on apua. Olen ihan neuvoton.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 08:10"]
Mun mies oli vuosia vuosia sitten samassa jamassa, oli työpaikan pikkujoulut eikä tullut kotiin. [jne.]
[/quote]
eihän tuo tilanne ole ollenkaan sama kuin ap:n. Sinun miehesi oli ryypyllä, ap:n mies vain kadonnut "ilmaan".
Eikö sen yhden vaimokkeen mies löytynyt auton alta rusentuneena.. oli illalla tekees autoremppaa ja auto pudonnut päälle. Vaimo aamulla ihmetteli missä mies......
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 08:03"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 08:00"]Onko puhelin kiinni vai eikö vain vastaa? Mitä on mukana? Vaatteet? Muuta? Onko liikkeellä autolla?
[/quote]
Miten ajattelit näiden tietojen auttavan? Laitatko takin päälle ja lähdet ajelemaan autolla tuntomerkkejä vastaavien henkilöiden perässä edes paikkakuntaa tietämättä. Oletko viranomainen?
[/quote]
Ajattelinkin että ap miettisi noi asiat valmiiksi...aika oleellinen asia esim. että liikkuuko autolla.
Ei sillä että niitä tähän kannattaa raportoida. Mites verkkopankki? Pääsetkö siihen, miehesi tileihin? Sieltä näkyisi jos tiliä käytetty...ei varmaan tapahtumina mut ehkä katevarauksina...
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 08:20"]
Mitään ei ole kuulunut. Kummassakaan sairaalassa ei ole. Miehen työkaveri ajoi työpaikalle katsomaan, ei ole siellä. Hätänumeroon en ole soittanut kun en usko että siitä on apua. Olen ihan neuvoton.
[/quote]
Mitä menetät siinä jos soitat hätänumeroon? Olisi sitten ainakin viranomaiset tietoisia asiasta vaikkeivat katoamisilmoitusta vielä tekisikään. Voitko mitenkään yrittää paikantaa puhelinta jos se kuitenkin on päällä?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 08:20"]Mitään ei ole kuulunut. Kummassakaan sairaalassa ei ole. Miehen työkaveri ajoi työpaikalle katsomaan, ei ole siellä. Hätänumeroon en ole soittanut kun en usko että siitä on apua. Olen ihan neuvoton.
[/quote]
Ota yhteys poliisiin, jos tilanne on tämä. Heillä on periaatteessa pääsy teletietoihin tms.
Äijä on nukahtanut toisen naisensa luokse. Joskus se yksinkertaisin selitys on se oikea.
Yksi tuttu oli kanssa löytynyt auton vierestä, saanut sydärin. Mutta kyseessä ei ollut ihan nuori enää. Ei ollut juuri ja juuri ehtinyt lähteä ajamaan. Sukulainen n. 50-vuotias, vuosia sitten taas löytyi parkkipaikalta autosta, oli saanut ajettua ilmeisesti auton sivuun, oli menossa mökille. Siihen aikaan ei ollut kännyköitä, löytyi kun sukulaiset lähtivät etsimään. Nyt ap varmaan jonkun pitää lähteä katsomaan se reitti, mitä miehesi olisi pitänyt sinne isoäidin luokse ajaa ja katsoa, löytyykö auto matkalta.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 08:33"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 08:20"]Mitään ei ole kuulunut. Kummassakaan sairaalassa ei ole. Miehen työkaveri ajoi työpaikalle katsomaan, ei ole siellä. Hätänumeroon en ole soittanut kun en usko että siitä on apua. Olen ihan neuvoton.
[/quote]
Ota yhteys poliisiin, jos tilanne on tämä. Heillä on periaatteessa pääsy teletietoihin tms.
[/quote]
No jos hän on sanonut menevänsä mummolle, silloin hänellä itsellä on ollut tieto mihin on (oikeasti) ollut menossa. Tietoinen poistuminen lie siis. Mummo ollut peitetarina.
Ilmoita vanhemmillensa ja laita txt että olet tehny kat.ilm. poliisille ni näker ja tietää tuon sitten. Siihen ehkä sit tulee jo vastaus häneltä
Mä soitin aikanaan hälyytyskeskukseen kun mies oli kateissa.
Laittoivat poliisille viestiä ja poliisi soitti sitten vähän ajan päästä ja pyysivät rekisterinumeron ja auton merkin. Eivät siis ruvenneet aktiivisesti etsimään,mutta sanoivat että jos autoa näkyy partioinnin yhteydessä niin osaavat sitten esim pysäyttää ja sanoa että kotona ollaan huolissaan ja pitäisi ilmoitella itsestään kotiin.
Puhelimen paikantamiseen tarvitaan Microsoft tilin salasana. Onko miehelläsi joku paikka missä säilyttää salasanoja? Mites onko teillä kannettava/pöytäkone? Pääsetkö katsomaan sieltä miehesi juttuja? Ms tiliin? Sivuille jossa käynyt...
Onko katoaminen tapahtunut Porvoossa?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 08:23"]
Eikö sen yhden vaimokkeen mies löytynyt auton alta rusentuneena.. oli illalla tekees autoremppaa ja auto pudonnut päälle. Vaimo aamulla ihmetteli missä mies......
[/quote]Tämän tapauksen kohdalla ihmettelin, miksi vaimo ei mennyt jo illalla katsomaan, kun miestä ei kuulu takaisin.
Soita hätänumeroon, paikantavat puhelimesta. Näin tehtiin sukulaiseni kohdalla, kun oli n. vuorokauden kadoksissa. Löytyi hyvissä voimissa :)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 08:23"]
[/quote]Tämän tapauksen kohdalla ihmettelin, miksi vaimo ei mennyt jo illalla katsomaan, kun miestä ei kuulu takaisin.
[/quote]No joskus miehet tekevät niitä "autotallihommiaan" yömyöhään ja toinen on jo mennyt nukkumaan.
Mun mies oli vuosia vuosia sitten samassa jamassa, oli työpaikan pikkujoulut eikä tullut kotiin. Kyllähän siinä itse olin huolesta ihan sairaana että mitä tapahtunut, onko oikeasti sattunut jokin onnettomuus tai lähtenyt pettämään. Ei ollut yhtään miehen tapaista. Aamulla 10 soitin sairaalat, poliisit läpi. Poliisista sanoivat etteivät voi kertoa, onko heidän huostassa, sairaalasta kertoivat ettei ole. Yks kaveri sitten sai poliisista vahvistuksen (hänellä kaveri siellä) että on heidän huomassaan, pääsee putkasta pois n. klo 14.
Oli lähtenyt kuppilasta, mennyt taksia odottamaan baarin viereiseen rappukäytävään ja poliisit tavannut sen sieltä kun oli onnistunut jotenkin nojaamaan, horjahtamaan tmv niin että lasi mennyt ovesta rikki. Siksi veivät putkaan. Loppu hyvin kaikki hyvin siis, mutta ehdin kyllä olla huolesta soikeana. Se oli eka ja vika kerta kun vastaavaa huolta aiheutti ja johan tässä nyt ollaan jo oltu melkein 20v yhdessä.
Toivotaan että sun miehes löytyy pian.