Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mustasukkainen mies olla hyvä partneri?

Vierailija
14.03.2015 |

Uusi miesystävä osoittaa nyt jo suhteen vasta alettua merkkejä mustasukkaisuudesta; kyselee, inttää ja loukkaantuu jos ei saa vastauksia. Minulle tällainen on todella huono merkki, mutta koska mies on muuten mukava ja hellä, en haluaisi heti panna poikki. Onko kellään kokemusta mustasukkaisesta miehestä, josta sittenkin on tullut hyvä partneri/aviomies? Vai pitäisikö pelata varman päälle ja lähteä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 lisää siis et alussa olimme kaukosuhteessa kuukauden, mikä tekee mustikseksi helposti ja silloin poikakaveri hermostu esim ku nukuin klo 17 asti ja puhelin oli kiinni.

Vierailija
22/26 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n kuvaus ei välttämättä ole mustasukkaisuutta pahassa määrin. Ihminen, jolla on ikä toista, kaipaa heti vastauksia. Ja kun on utelias, niin kyselee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuo inttäminen ja loukkaantuminen jo aika paha merkki on. Yleensähän se vain pahenee. Ihmisen joka tarvitsee omaa aikaa ja tilaa, kannattaa etsiä kumppani, joka tietää viehätysvoimansa ja luottaa itseensä. 

Vierailija
24/26 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sinänsä nuo miehen teot ovat ok, mutta kaikista tärkeintä on se tunne siellä kysymysten takana. Uteliaalla ei ole tunnetta, mutta jos kysymysten takana on loukkaantuminen, niin se on häiritsevää. On tosi raskasta elää niin, ettei herätä nukkuvaa karhua.

Vierailija
25/26 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen nainen,joka toivoo,että kumppani osoittaa mustasukkaisuuden merkkejä sopivassa määrin,siis monen mielestä jo liiallisessa määrin.Tahdon,että minua kaivataan,ja perääni kysellään.Olisi kamalaa elää suhteessa,jossa ei jaettaisi asioita,ja elettäisiin omaa itsenäistä elämää.En tahdo vapautta.Tahdon paljon läheisyyttä,rakkautta,sitoutumista.Erittäin läheinen suhde,ja miehelle 'omistautuminen' on minulle itsestäänselvyys.Olen aina tahtonut elää niin,ja viihdyn turvallisessa erittäin läheisessä rakkaussuhteessa.Jos mieheni ei olisi mustasukkainen,minulla olisi tunne,ettei hän rakasta tarpeeksi.Itse tahdon antaa paljon rakkautta,ja myös saada sitä.Mieheni,lapseni ja liittomme on elämäni tärkein ja ihanin asia.Kaikki minulle.

Vierailija
26/26 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä meillä onkin sitten toivoa? :) Halusin nimenomaan kuulla erilaisista malleista. Tähän saakka mustasukkaisuus on ollut silmissäni pelkästään negatiivista. Mutta ehkä siinä on myös hyvät puolensa?