Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

80kg-->60kg. Näen itseni edelleen läskinä.

Vierailija
13.03.2015 |

Vaaka sanoo, etten ole, peili ja oma pää näkee vain läskit. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. 66kg->53kg. Ostan edelleen m-koon vaatteita jotka ei pysy päällä...

Vierailija
2/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Itsellä paino vaihdellut välillä 48-75 kg ja silti aina sama peilikuva näyttää olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Minä laihdutin 83 kg -> 63 kg ja minua inhotti 63-kiloisenakin ällöt läskini. Sisu ei riittänyt laihduttaa tavoitteeseeni eli vielä 15 kg lisää, joten aloin ahmia ja lihoin takaisin entiseen :(

Vierailija
4/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihduin puolessavuodessa 73-53 ja en enään nähnyt itseäni läskinä. Mies näki mut kuulemma liiankin laihana. Kerkesin mennä tuossa painossa pari kk kun tulin raskaaksi ja nyt rv 29 ja n 63kg En tunne itseäni ihan kauhean läskiksi ja vauvamaha on ihana, kun siellä on oma pieni poika! <3

Vierailija
5/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa johtuu siitä että laihdutatte väärin. Eli lihakset palaa liian tiukalla ja proteiinittomalla dietillä. Sitten pelistä katsoo roikkuva laihaläski.

Eli syökää oikein ja TARPEEKSI ja punttisalille perustreeniä niin alkaa se minäkuva ja peilikuva muutttumaan.

Vierailija
6/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:13"]

Jospa johtuu siitä että laihdutatte väärin. Eli lihakset palaa liian tiukalla ja proteiinittomalla dietillä. Sitten pelistä katsoo roikkuva laihaläski. Eli syökää oikein ja TARPEEKSI ja punttisalille perustreeniä niin alkaa se minäkuva ja peilikuva muutttumaan.

[/quote]

Höpöä. Kyllä noin voi käydä vaikka laihduttaisi "oikeinkin". Itse ainakin kävin kolmesti viikossa kuntosalilla ja söin tarpeeksi proteiinia (olin paleodieetillä) laihduttaessani. Mutta silti näin itseni ällöläskinä 63 kilon painossa ja siihen vitutukseen aloin ahmia.

Vierailija
7/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:13"]Jospa johtuu siitä että laihdutatte väärin. Eli lihakset palaa liian tiukalla ja proteiinittomalla dietillä. Sitten pelistä katsoo roikkuva laihaläski.

Eli syökää oikein ja TARPEEKSI ja punttisalille perustreeniä niin alkaa se minäkuva ja peilikuva muutttumaan.
[/quote]
Ainakaan mulla ei ole tuosta kyse. Ei ole roikkunut nahka missään painossa.
T. 3

Vierailija
8/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa, mikä on punttisalilla perustreeni!

Vierailija
9/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppakuva tulee jäljessä. Itsekkin näin pitkäään itseni yhä läskinä 50kg painossa (ja alle), mutta parin kk päästä katsoin senaikaisia kuvia sillain wtf, pelkkää luuta ja nahkaa, kylkiluut törrötti yms.

Vierailija
10/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pituus vaikuttaa paljon

Vierailija
11/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustreeni= maastaveto kyykky penkki leuanveto pystypunnerrus jne. Isot moninivel liikkeet ja perusvoimatreeni eli juuri se mitä monet naiset ei tee, vaan jumppaa mahaa ja koipia joillain lelulaitteilla

Vierailija
12/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se on ihan tutkittu juttu, että se mieli tulee vasta perässä. en tiedä mikä muu siihen auttaisi kuin aika. kenties oman kehon katsominen valokuvista (huom. mieli saattaa silti vääristää!). kerran näin televisiossa, kuinka syömishäiriöisiä kehotettiin vuoronperään muodostamaan nauhasta käsivarsiensa, reisiensä ja vyötärönsä paksuinen ympyrä. sen jälkeen katsottiin sanalla nauhalla todellinen koko (ei siis senttimetreissä, sillä lukuihin tuijottaminen ei ole hyvä asia). näillä henkilöillä oma vartalonkuva heitti todella pahasti, ja koe saattoi hieman herätellä todellisuuteen ja siihen, että aina omiin silmiinsä ei voi täysin luottaa.

Vierailija
13/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä laihduin 92kg -> 75kg, niin koin olevani aika sutjakassa kunnossa ja melko pantavan näköinen. Teillä on ongelmia korvien välissä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi