Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ihastunut työkaveriinsa mutta ei halua erota

Vierailija
08.12.2021 |

Taustaa: olemme 35v pariskunta, yhdessä 10v lapsia kaksi. Mies alkoi kysellä mitä mieltä olisin jos hankkisimme parisuhteen ulkopuoliset seksikumppanit. Hänen mielestään se toisi piristystä pitkään liittomme. Myös kertoi että on suhteeseemme tyytyväinen ja seksiä on tarpeeksi mutta hän kaipaa vaihtelua. Ehdotti parikseen työkaveriaan. Ja ei kuulemma halua muuta kuin seksiä siltä työkaveriltaan. Tottakai loukkaannuin näistä ehdotuksista. Mies sanoi että Okei unohdetaan koko ehdotus. Mutta Mitähän tästä pitäisi ajatella, onko ehdotuksia?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisia vastauksia! Osa sitö mieltä että mies tyyliin sika ja osa että Hienoa että mies kertoi ihastuksesta. Sitä juuri pohdin että onko hän niin hölmö että kuvittelee ihan oikeasti moisen piristävän suhdettamme? Miksi kaipaa muita jos meillä hänen mielestään kaikki ok? Ap

Jos toista rakastaa, arvostaa, pitää häntä haluttavana ja muistaa pitää huolta suhteesta, silloin ei tarvitse mitään piristyksiä suhteen ulkopuolisilta. Jos saisin selville että oma mies ajattelisi noin, loppuisi minun seksihaluni siihen paikkaan. Eli tervemenoa hakemaan piristystä elämäänsä muualta, mutta minä en kuulu siihen pakettiin.

Vierailija
42/71 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sepäse , halut kyllä menivät minulta. Mietin että ajatteleeko mun naaman paikalla sit aina työkaveria. Sanoo että työkaveri ei edes kuulema niin hyvännäköinen kuin Minä. Oli ajatellut etten kokisi sitä toista silloin uhkana suhteellemme. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin siis että tunnen oloni loukatuksi jos mieheni ajattelee seksuaalisesti työkaveristaan ja olisi heti valmis ns pettämään jos antaisin luvan. Mietin ajattelenko itse ahdasmielisesti voi mieheni oudosti vai kumpi tässä on oikeassa. Oliko minulla syytä loukkaantua? Ap

Tuo oli monestakin syystä todella tökerö ja kunnioituksen puutteesta kertova heitto, mitä on ilmeisesti peliliikkeilty jo hetken aikaa. Mies luulee olevansa ovela kysellessään tällaista, mutta noin ällöttävä vonkaus aiheuttaa vain ..ällötystä? Mulla on villi veikkaus, että miehen märkä uni ei tiedä olevansa märkä uni ja todennäköisesti ei edes mieti miestä (yleensä näissä aina on niin). Mies vain petaa avoimeksi että saa kokeilla onneaan. En suostuisi ja miettisin edelleen haluanko olla tuollaisen kanssa. 

Mulla samanikäinen ex aikoinaan ehdotti, että otettaisiin kolmen kimppaan mun paras kaveri. Kun olin vain et voi luoja sentään, niin mies löysi heti hyvät puolet "eiks olis siistii olla paikalla kun kaveri menettää neitsyytensä". Ihan kuin joka ikinen nainen haluaisi löytää itsensä tuollaisesta tilanteesta ja mitähän se kaverikin olisi ajatellut, mutta mies kuvaili tilannetta kuin suurenakin pyhänä rituaalina. Kaveri oli neitsyt siis vielä lähemmäs 30veenä. 

Mitäs jos kokeilisittekin. Luulenpa et nopeasti mies suuttuu kun huomaa et on ainoa joka palaa saamatta takaisin kotileiriin.  

Vierailija
44/71 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ruokitte ilmiselvää trollia?

Vierailija
45/71 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisia vastauksia! Osa sitö mieltä että mies tyyliin sika ja osa että Hienoa että mies kertoi ihastuksesta. Sitä juuri pohdin että onko hän niin hölmö että kuvittelee ihan oikeasti moisen piristävän suhdettamme? Miksi kaipaa muita jos meillä hänen mielestään kaikki ok? Ap

Jos toista rakastaa, arvostaa, pitää häntä haluttavana ja muistaa pitää huolta suhteesta, silloin ei tarvitse mitään piristyksiä suhteen ulkopuolisilta. Jos saisin selville että oma mies ajattelisi noin, loppuisi minun seksihaluni siihen paikkaan. Eli tervemenoa hakemaan piristystä elämäänsä muualta, mutta minä en kuulu siihen pakettiin.

Joo, sanon samaa kuin tämäkin. Sitä paitsi toi ei ole enää mitään piristyksenhakua, toi on piiloteltua ihastumista työkaveriin ja miten typerällä tavalla tehty vielä. Mies ei ole niin nokkela kuin mies luulee olevansa. 

Vierailija
46/71 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisosi haluaa siis rusinat pullasta, säilyttää kodinhoitopalvelut ja perhe-elämän eikä halua maksaa elatusmaksuja vaikka elää kuin poikamies.

Jotenkin tulee mieleen, että työkaveri on jo ns.korkattu. Eihän tuosta mitään tule, kunhan mies seksien jälkeen rakastuu työkaveriinsa niin siitä se ongelma sitten viimeistään tulee.

Puolisosi ei kyllä rakasta sinua täydestä sydämestään, kun tuollaisia puhuu ja ehdottaa.

Ei muuta kuin lusikat jakoon heti suosiolla.

Ikävä tuottaa pettymys mutta kuvauksesta päätellen tällä miestyypillä ei kyllä yleensä käy niin helposti flaksi kuin he antavat ymmärtää. 

Vierailija
47/71 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te ruokitte ilmiselvää trollia?

Tämä voisi hyvin olla tottakin. 

Minullekin ex puhui jossain vaiheessa miten voitaisiin alkaa kokeilemaan sivusuhteita ja ryhmäseksiä. Alkuun hän viattomasti ehdotteli sitä minulle, kunnes puheet muuttuivat sen suuntaisiksi, että olisiko kiva jos hän korkkaisi silloin vielä neitsyen kaverini. Olin niin kulmat koholla etten tajunnut edes olla vihainen, koska luulin et joku ehdottaa jotain noin älytöntä vitsillä. Ei ehdottanut. Lopulta minulle selvisi, että miehellä oli kova naistenmetsästys kaiken aikaa päällä, hän vonkaili minne sattuu ja koska sattuu, mutta kertaakaan ei flaksi käynyt. Lisäksi itseään nuoremmat naiset pitivät häntä yksinkertaisesti säälittävänä. 

Vierailija
48/71 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyseinen työkaveri on kuulemma myös parisuhteessa mutta hänen puolisonsa on antanut luvan mennä vieraisiin. Edelleen sekavat fiilikset ehdotuksesta. Miehen mielestä kyse olisi vain seksistä eikä muusta ja minun kanssa hän haluaa muuten elää. Hän on kyllä osallistuva mies kotona, tekee kotitöitä ja hoitaa lapsia. Sanoi että halusi minulta kysyä asiaa koska olisi kuulemma katunut jos selviäisi vaikka vanhana että olisinkin antanut luvan. Epäili kyllä kuulemma että vastaukseni on ei. T. Ap

Voi jeesus mikä ukko. :D 

Vierailija
49/71 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvänen aika. Mies ei kuule tuossa ajattele muuta kuin itsensä piristämistä. Ymmärräthän itsekin että miehellä ja työkaverilla on jo juttu käynnissä, ellei ole jo seksiäkin ollut. Ei kukaan mies ehdota tuollaista ellei ole varma omasta saannistaan. Eihän hän ottaisi riskiä että vaimo saa ja itse jää nuolemaan näppejä kun avoimesta suhteesta sovitaan. Ongelma tässä pikemminkin on se, että miten taliaivo miehesi oikeasti on ja kuinka tyhmänä hän sinua kehtaa pitää.

Sinuna eroaisin ihan oikeasti. Voit kysyä keneltä tahansa mies puoleiselta niin asia on jämpti näin. Mies vain yritti lieventää omaatuntoaan jo käynnissä olevan pettämisen vuoksi. Herranjestas sentään. Lisäksi- sinä päivänä kun mies tulee naiselle ehdottamaan tuollaista niin että on jo miettinyt henkilön valmiiksi niin kuin tässä, sinun ei tarvitse enää tietää muuta kuin että aikanne on ohi. Miehet eivät ikinä ole monimutkaisia. Tämäkin pelle käräytti itsensä sinulle suoraan.

Vierailija
50/71 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sepäse , halut kyllä menivät minulta. Mietin että ajatteleeko mun naaman paikalla sit aina työkaveria. Sanoo että työkaveri ei edes kuulema niin hyvännäköinen kuin Minä. Oli ajatellut etten kokisi sitä toista silloin uhkana suhteellemme. Ap

Minäkään en voisi välttyä siltä vastenmieliseltä ajatukselta, että miettii tätä toista kun me rakastelemme. Kokisin jatkossa oloni niin epähalutuksi ja nöyryytetyksi, etten vain pystyisi olemaan miehen kanssa enää intiimisti. Vaikka miehesi sanoi että unohdetaan sitten koko juttu, ei se poista jo tapahtunutta vahinkoa kun hän edes ehdotti moista.

Vierailija
51/71 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omassa yksiavioisessa parisuhteessa mies alkaisi pedata jotain avointa suhdetta, erityisesti jonkin tietyn tuttunsa kanssa, niin menettäisin kaiken rakkauteni ja kunnioitukseni miestä kohtaan välittömästi.

Mies voi lässyttää sinulle vaikka mitä siitä että haluaa olla sinun kanssasi ja olet kauniimpi kuin muut, mutta se on vain puhetta. Edes tuo mies ei ole niin typerä että kertoisi rehellisesti haluavansa säilyttää kotipiian, lastenhoitajan ja vakipanon kotona samalla kun saa käydä painamassa luvan kanssa uutta himonsa kohdetta.

Meillä olisi eron paikka. Mies on selvästi katsonut uuden panon valmiiksi, ja ilmeisesti keskustellutkin asiasta kyseisen naisen kanssa. Lasken kyllä pettämiseksi, vaikka mies yrittää naamioida asian rehellisyydeksi.

Vierailija
52/71 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän nyt kuvitella vastaavan tilanteen omalle kohdalle. Täytyy sanoa, että jatkaisin suhdetta tuon jälkeen siinä tilanteessa, että itsellänikään ei olisi mitään tunteita miestä kohtaan, enkä haluaisi hänen kanssaan seksiä ja haluaisin jostain syystä platonisen kulissi/kämppissuhteen ja olisin itsekin ihastunut johonkin luuhun mieheen. Romanttinen ns oikea parisuhde, johon kuuluu tunteita ja luottamus, olisi mennyttä tuon jälkeen.

Vierailija
53/71 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastumisia voi sattua kelle tahansa. Hienoa, että mies kertoi sinulle ja kysyi lupaa. Suurin osa vain yksinään haaveilee ihastuksensa kohteesta ja moni myös käy asiaan lupia kysymättä. Harmittaahan se, jos kumppani vilkuilee muita, piristystä hän vain tuolla fantasialla toivoi eikä varmaan tajunnut, että naiset eivät näe asioita noin yksinkertaisena.

Pieniä ihastumisia toiseen toki voi vuosikymmeniä pitkissä suhteissa sattua, mutta eivät ne johda mihinkään ellei maaperä ole otollinen, niin sanotusti. Kyllä minäkin olen elämäni aikana muihinkin kuin kumppaniini vähän ihastunut, mutta mitä sitten? Häntä rakastan tosissani eivätkä muut ihmiset aikuisten oikeasti kiinnosta. Ihastuminen on hyvin eri asia kuin avoimeen suhteeseen haluaminen ja oikeasti toisen kanssa sänkyyn hyppääminen!

Vierailija
54/71 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo että uskalsi kysyä mielipidettäni seksisuhteeseen koska olin hetki sitten kertonut unestani jossa olin monen miehen kanssa samaan aikaan. Mutta se oli minulla kyllä vain uni ja aiemmin kun keskustelimme muista suhteista olen sanonut sanonut että pelkään suurempia tunteita, tauteja ja raskaaksi tuloa. Eli tavallaan jo valmiiksi tiesi mielipiteeni? Silti kysyi? T. Ap

Vierailija
55/71 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoo että uskalsi kysyä mielipidettäni seksisuhteeseen koska olin hetki sitten kertonut unestani jossa olin monen miehen kanssa samaan aikaan. Mutta se oli minulla kyllä vain uni ja aiemmin kun keskustelimme muista suhteista olen sanonut sanonut että pelkään suurempia tunteita, tauteja ja raskaaksi tuloa. Eli tavallaan jo valmiiksi tiesi mielipiteeni? Silti kysyi? T. Ap

Mies etsii mitä tahansa tekosyytä minkä varjolla yrittää saada sinut suostumaan siihen että panee työkaveriaan. Herätys nyt, ap! Ota ero tuollaisesta nilkistä. Jos ei ole jo pettänyt, niin lienee vain ajan kysymys milloin tekee sen.

Vierailija
56/71 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuoden jälkeen ehdottaa avointa suhdetta. Joko mies on maailman optimistisiin mies tai täysi nuija. Tai haluaa erota. Siinä vaihtoehdot.

Vierailija
57/71 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jo suhde sen naisen kanssa388

Vierailija
58/71 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin epäilen että mies olisi vielä mitään pettänyt. Tuo että voi olla vaan ajattelematon ja tyhmä voi pitää paikkaansa. Vaikuttaa kyllä katuva möläytyksiään. T. Ap

Vierailija
59/71 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on parhaita ketjuja mitä olen täällä lukenut.

Voihan helvetti kuinka fiksu peli se avioehto oli aikoinaan. Jotkut kaverit kertoi ettei tee sellaista, koska sen voi tehdä myöhemminkin. Jee jee niin varmaan. :D

Lehdissä vielä mainostetaan avoimia suhteita ja rehellistä keskustelua. Ja asian mainitseminenkin johtaa lähes varmasti eroprosessiin. Vastauksista ja peukutuksista näkee. Saatanan Iltalehti. :DD

10 pistettä ja papukaijan merkki - mulle.

Lusikat jakoon ja verottajalle vielä osakesalkusta helvetin iso siivu. Ziisus. Nyt saa alapeukuttaa.

Vierailija
60/71 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unet ovat aivan eri asia kuin todellisuus. Olen minäkin nähnyt vaikka mitä ihmeellisempiä unia joilla ei ole mitään tekemistä ajatusteni tai arvojeni kanssa. Unissa asiat ja ihmiset sekottuvat keskenään eikä kyseessä todellakaan aina ole jokin alitajunnan ajatus tai haave joka ottaa unen muodon.