Mikä on sellaista kuivaruokaa tai säilykettä, mistä MELKEIN KAIKKI pitävät?
Sellaista, mistä kaikki pitävät, ei nyt vaan yksinkertaisesti ole, joten kysytään näin.
Kommentit (20)
Komppaan edellisiä. Kuivaruoasta varmaankin spagetti tai pasta ylipäätään.
Pikanuudelit. Tai no, ei varmaan pidä mutta melkein kaikki niitä kyllä syö
Jalostajan naudanlihavalmiste, joka sopii hyvin täydentämään purkkihernekeittoa.
Vierailija kirjoitti:
Pikanuudelit. Tai no, ei varmaan pidä mutta melkein kaikki niitä kyllä syö
Minulle nuudelit ovat 1/3 osa ateriasta, sillä laitan ne isoon kattilaan, johon lisään tavallisesti herne-maissi-paprikaa ja jotain lihaa kuten makkaranpaloja tai paistettua jauhelihaa. Pelkät nuudelit mausteiden kera olisi aika yksipuolinen ateria.
Ap kysyy tätä siksi, että ajattelin parin kaverini kanssa tehdä (ostetaan tarvikkeet omilla rahoilla) joulupusseja muutamalle tietämälleni, sellaisille, joille ei oikein rahaa voi antaa mutta ruoka menee varmasti itselle. Tiedän sukulaiseni kautta näitä tarvitsevia ja toimitetaan itse perille. Hernekeitto on tietysti varma valinta, mutta sitä taitaa olla ruokajakeluissa paljon. Ehkä jotain mehua ja muroja? Näistä osa on sellaisia, vähän reppanoita, joilla ei ole taitoa tehdä kovin monimutkaista ruokaa ja ruuan pitää kestää yön yli huoneenlämmössä. Laitetaan siihen varmaan mukaan myös jotain suihkusappuaa tms. myös.
Omena, hapankorput, uht-maito, pasta, ketsuppi, joku lihasäilyke, murot, hillopurkki, "jaffa" keksit, valmiskaakao, säilykelihapullat, pussimuusi, mikropopcornit.
Hernekeitto,tonnikala,nuudelit, spaketti,makaroni.mikropopcornit.Unohtamatta knorrin kuppi kumaa ja pieni pyöreä näkkäri.
Vierailija kirjoitti:
Ap kysyy tätä siksi, että ajattelin parin kaverini kanssa tehdä (ostetaan tarvikkeet omilla rahoilla) joulupusseja muutamalle tietämälleni, sellaisille, joille ei oikein rahaa voi antaa mutta ruoka menee varmasti itselle. Tiedän sukulaiseni kautta näitä tarvitsevia ja toimitetaan itse perille. Hernekeitto on tietysti varma valinta, mutta sitä taitaa olla ruokajakeluissa paljon. Ehkä jotain mehua ja muroja? Näistä osa on sellaisia, vähän reppanoita, joilla ei ole taitoa tehdä kovin monimutkaista ruokaa ja ruuan pitää kestää yön yli huoneenlämmössä. Laitetaan siihen varmaan mukaan myös jotain suihkusappuaa tms. myös.
Ruokaan mukaan suihkusaippuaa? Huhhuh. Mahtaa olla melkoista soppaa!
Hernekeitto