Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V..u kun mies valittaa seksistä...

Vierailija
13.03.2015 |

Ollaan oltu yhdessä pari vuotta, olen hyvin seksuaalinen kuten hänkin. Seksiä on ollut alusta saakka 1-2 krt päivässä, joskus saattaa mennä yksi päivä välissä ettei ole, mutta viikonloppuisin sitten taas enemmän, aina vähintään sen 2 krt päivä. Työmatkat yms. erottavat meitä joskus ja emme myöskään asu yhdessä, eli ihan joka viikko emme kaikkia öitä vietä yhdessä. 

Mutta siis, nyt on tullut "ongelmaksi" miehen mielestä tämä meidän seksin VÄHYYS. Kun alkuhuumassa sai 2-3 krt päivässä, niin nykyinen noin 7 krt viikkotahti on miehestä liian vähän. Ja kun ehdotin miehen laukeamisvaikeuksiin, että ei jyystettäisi joka ilta sitä 40 min. vaan esim. harvennettaisi tahtia, jotta mies ehkä laukeaisikin herkemmin, niin jopas syttyi sota! 

Tuntuu vaan niin saatanan epäreilulta, kun painan pitkää päivää töissä, sen lisäksi hoidan kaikki kotityöt ym (mies ei tee mitään, kun vain majailee täällä, ei virallisesti asu), annan seksiä sen kerran päivään ja sitten kun joku ilta olen aivan kuoleman väsynyt, niin mies aloittaa sen kitinän, että kun ei "suhteen alussa ollut tämmöistä"... Lisäksi syyttää mua jatkuvasti pettämisestä tai ainakin sen aikomisesta, vaikka missä helvetin välissä kerkeäisin sitä edes pettämään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt kovin kypsältä touhulta kuulosta. Melko kova tahti se kerran päivässäkin on saati sitten useamman kerran. Ei ihme, että miehellä tulee laukeamisvaikeuksia. Olisiko taustalla jotain muuta ongelmaa? Seksin vähyydestä ei nyt ainakaan ole kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla