Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kohtaan niin paljon ystävällisiä ihmisiä?

Vierailija
13.03.2015 |

Välillä oikein todella pysähdyn ihmettelemään tätä asiaa, ennen kaikkea ihastelemaan erilaisia hienoisia hymyjä, hienovaraisia kauniin käytöksen osoituksia, sellaisia pieniä aitoja tilanteita. <3 Kun tätä huomioimaansa asiaa hieman jopa alleviivaa mielessään, niin kylläpäs kummasti palautuu usko ihmisiin, vaikka se välillä onkin kokenut isompiakin kolhuja.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:44"]

Välillä oikein todella pysähdyn ihmettelemään tätä asiaa, ennen kaikkea ihastelemaan erilaisia hienoisia hymyjä, hienovaraisia kauniin käytöksen osoituksia, sellaisia pieniä aitoja tilanteita. <3 Kun tätä huomioimaansa asiaa hieman jopa alleviivaa mielessään, niin kylläpäs kummasti palautuu usko ihmisiin, vaikka se välillä onkin kokenut isompiakin kolhuja.

[/quote]Mulla sama, melkein liikutun..mitä olet kokenut? *halaus ja hymy*

Vierailija
2/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltei joka kerta jossain jotain, mitä nyt sitten teenkin ja minne menenkin - en siis ala luetella. :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus vetää rakkautta puoleensa, huomattu on. :)

Vierailija
4/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet viehättävä, hyväkäytöksinen, hyväitsetuntoinen ja optimistinen.

Vierailija
5/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama fiilis! Ihana huomata että suurin osa ihmisistä on ihan tavallisia, kivoja tyyppejä! Yhden asian olen kyllä huomannut, eli niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Tarkoitan että kun itse on ystävällinen ja huomaavainen muille, niin useimmiten saa yhtä hyvää kohtelua muilta. Muutama ystävällinen sana vanhukselle, asiakaspalvelijalle tai kelle tahansa kanssaihmiselle ei maksa mitään, mutta tuo monelle hyvän mielen, myös itselle. 

Vierailija
6/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyyn vastataan hymyllä.
Olen itse samanlainen, kaupassa sen huomaa parhaiten kun seuraa miten kassa kohtelee muita asiakkaita ennen minua. Muita tervehtii ja kiittää perusilmeellä, mutta minulle hymyillään ja rupattellaan iloisesti. En itse asiaan koskaan kiinnittänyt huomiota ennen kuin kaveri mukanani kommentoi asiaa, ihmetteli kuinka jaksan olla niin iloinen myyjälle. Noh, selitys on helppo - olin itse kassalla 3 vuotta töissä ja mukavat asiakkaat aina piristi päivää :)

Vierailija
7/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun muitakin tuli tähän ketjuun samoin ajatuksin. En voi sanoin tarkasti kuvailla sitä tietynlaista lämmintä "yleisrakkautta" mitä tunnen sellaisten ihmisten lähellä, oikeastaan lopulta kaikkea kohtaan sillä hetkellä, olkoonkin että nämä tilanteet voivat olla täysin hetkellisiä enkä koko ihmistä koskaan enää kohtaakaan, minkä siinä samalla hetkellä oikein hyvin tiedostaakin. Eikä nämä ole mitään räikeitä juttuja, oikeastaan ihan päinvastoin, eli kuten sanoin niin hienovaraisia juttuja enimmäkseen. ap

Vierailija
8/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvoivia, negatiivisia ja tylyjä on paljon enemmän. Ja mitä olet toiselle ja mitä tunnet sisimmässäsi niin sitä saat itse.

Vierailija
9/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama. Erikoista on kuitenkin se, että myös ulkonäkö vaikuttaa tähän! Jos olen laittanut itseni nätiksi (tukka hyvin, meikit...), niin silloin erityisesti kaikki menee kuin unelma. Jos taas olen liikkeellä tukka laittamatta, meikittä ja silmälasit päässä, niin "metsä ei vastaa" hymyyn ja ystävällisyyteen yhtä vuorenvarmasti. Jännä huomio vaan, ihmisten on helpompi olla ystävällinen ja "kaveria" hymyilevälle NÄTILLE naamalle.

Vierailija
10/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mulla on aina vain vähäsen ja neutraalisti meikkiä ja aina silmälasit, arkinen tasainen tyyli, ei mitään yliampuvaa... tämä siis nrolle 10.

ap

Vierailija
11/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihanalta naiselta. Tuntemuksesi taitavat olla harvan naisen tai miehen jakamia, yleisesti tämä on "sarvikuonojen maa" jossa kaikkia vituttaa. Mies, 32

Vierailija
12/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin rakastunut ja sen vuoksi yhtä hymyä, tuli yllättävän moni täysin tuntematonkin juttelemaan ja naisilta sain hymyjä. Huonolla päällä ollessani saan olla yksin; pärstästä kai näkee, ettei kannata tulla mitään sanomaan.

Ei kai tässä mitään ihmeellistä ole. Olen huomannut, että tietyntyyppiset ongelmatapausmiehet saattavat yrittää ärsyttää minua ja haastaa riitaa, jos olen jo valmiiksi huonolla päällä. Kyllä ihmiset vaistoavat pärstästä ja olemuksesta paljon ja se vaikuttaa heidän omaan mielentilaansa. Poliisillakin puoli työtä tuntuu olevan se, että pysyvät rauhallisena ja yrittävät saada riehujan myös sillä rauhoittumaan.

Vierailija
13/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 20:16"]Hmm, mulla on aina vain vähäsen ja neutraalisti meikkiä ja aina silmälasit, arkinen tasainen tyyli, ei mitään yliampuvaa... tämä siis nrolle 10.

ap
[/quote]
Eihän tuo tarkoita sitä, että etkö saisi vielä ystävällisemmän vastaanoton jos näyttäisit vielä nätimmältä? Tuo lauseeni kuulostaa tökeröltä, mutta en tiedä miten selittäisin tämän paremmin... Tarkoitukseni ei ollut se, että saisin huonon vastaanoton vähemmän viehättävänä ja hyvän viehättävänä. Vaan se, että viehättävänä ihmiset ovat minua kohtaan vielä ystävällisempiä. Ei tätä varmaan ymmärrä kukaan muu kuin saman kokenut :) Ystävällisyyteen vastataan ystävällisyydellä, siitä olen kanssasi samaa mieltä, tämä muu minun selitys on vähän off topic. T. 10

Vierailija
14/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 20:18"]

Kuulostat ihanalta naiselta. Tuntemuksesi taitavat olla harvan naisen tai miehen jakamia, yleisesti tämä on "sarvikuonojen maa" jossa kaikkia vituttaa. Mies, 32

[/quote]

Kiitos - ja todella tarkoitan sitä. En ole aina mikään ihana, enkä edes mikään hymyilevimmästä päästä, ja osin siksikin tätä joskus kummastelen. Olen jopa aika varautunut. Enkä ole rakastunut.

ap