Vaivaako luki vai hahmomus häiriö ,ihmisiä jotka ,laittaa pilkut ja pisteet näin . Vai mikä .
Kommentit (23)
Aloituksesi näyttää todella hölmöltä.
Palstalla joskus aina näkee näitä. Nytkin joku poloinen valittaa kiusanteosta palstalla ja kirjoittaa juuri noin.
Aivoihin sattui lukea pelkkä otsikko, mutta ymmärrän pointtisi. Luulen, että ei vain olla oltu koulun penkillä kunnolla opiskelemassa silloin, kun pisteitä ja pilkkuja opetettiin. Eikä kaikki vain osaa kirjoittaa oikein siltikään, esimerkiksi oma mies kirjoittaa kaiken ilman pisteitä ja pilkkuja, mikä on yhtä rasittavaa kuin, pilkutus, ihan väärin ja, miten haluaa. Jotkut on parempia taiteissa kuin kirjoittamisessa, jotkut kirjoittaa paremmin kuin kykenevät ymmärtämään vaikkapa matemaattisia laskuja.
Moni laittaa myös välilyönnin ennen ?- ja !- merkkiä. Luulen, että kyse on jonkinlaisesta oppimisvaikeudesta.
Vierailija kirjoitti:
Moni laittaa myös välilyönnin ennen ?- ja !- merkkiä. Luulen, että kyse on jonkinlaisesta oppimisvaikeudesta.
Laiskuudesta. Sitä on takapulpetissa pelattu ristinollaa, kun kirjoitusta on opetettu.
Hölmöt kirjoitusvirheetkin näyttää hölmöltä. Ehkä niidenkin takana on joku hahmomushäiriö?
Eikö sitä muka näe, miten muut kirjoittaa ja ottaa mallia? Monille varmasti riittäisi, jos lukisivat tekstinsä ennen Lähetä-nappulan painamista, ja korjaisivat ainakin pahimmat kirjoitusvirheet.
Samaa olen ihmetellyt. Kamalaa lukea tuollaista.
Jos nyt ap keskittyisit oman kirjoitustaitosi kehittämiseen. Kerron sinulle ihan uuden termin: yhdyssana.
Persuus vaivaa. Elämän kova koulu. Siellä saa kirjoittaa omalla persoonallisella tyylillä.
Luki- tai hahmotushäiriö, tyhmyys. Siinä syitä.
Ihan sama ! Pätkäkän en välitä luihäiriöisenä miltä tekstini näytää tuntemattoman silmissä.Joilla on äidin kielemme luku ja kirjotustaito napa kymppi. Orponna käytiin kansaa ja kansalaiskoulu,jossa ei tukiopetuksia. Menin töihin,monen muun lailla.Työlläni itseni elätin!Maksoin petipaikani ravintoni ja puhtauteni,ei misään nurkissa ilmasiksi asuttu tai yhteiskunnan tuilla. On mahtavaa nyky aika ,uusi aika. Lapsia tuetaan koulutiellä ja kaikki saavat oppia,omien kykyjen mukaisesti.
Jos ei ossoo kirjottoo, nii ei ossoo. Mut eihä se mikkää muankuato assii ole.
Jännä että kaikki rölläys menee täydestä joihinkin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että kaikki rölläys menee täydestä joihinkin ihmisiin.
Siis tämä ketjuhan todisti jo itsensä. Miten niin trollaus?
lukihäiriö tekee tota. en ymmärrä miksi ei mene kaikille perille, että kyseessä pysyvä neurologinen tila.
lukihäiriöisen haukkuminen on samaa kuin vammaisen kiusaaminen.
Silloin on jotain häikkää.