Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö hirviö-tempun?

Vierailija
13.03.2015 |

Olen seurustellut kaksi vuotta miehen kanssa, joka hyvässä virassa, mukava seuramies, huomioi minua, tulee varmaankin toimeen hyvin monen kanssa. Alusta alkaen hänen alkoholin käyttönsä on hiukan kummastuttanut, saattaa työpäivän jälkeen juoda pari kaljaa ja viikonloppuisin meneekin sitten kaikkea sekaisin välillä kaljasta konjakkiin. Ensihuumassa tämä ei niinkään ollut ongelma, mutta vähitellen siitä on sellainen tullut. Olen useaan kertaan maininnut asiasta, mutta vetää sen huumoriksi tai kysyy, mitä haittaa siitä on. No, ei hakkaa minua, ei ole ilkeä tai muuta vastavaa. Mutta ei ilmeisesti voi ilmankaan olla. Firman juhlat ovat yleisiä ja juo niin paljon, että puhe sammaltaa. Olen muutaman kerran käännyttänyt kotiinsa, kun haisee kaljalle. Olen myös selvästi sanonut, ettei luokseni tulla edes yhden kaljan jälkeen. Tänään toistui taas ja passitin kotiin ja sanoin, etten tuhlaa elämääni alkoholiriippuvaisen kanssa. Toisaalta tuon sanominen teki pahaa, toisaalta olen helpottunut. Alkoholin käyttö kun ei ainakaan vähenemään päin ole viime vuoden kuluessa ollut.  Toiminko törkeästi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä asia sanoa noin nyt, kun mies saattaisi vielä päästä eroon alkoholiriippuvuudestaan. Ja jos juttunne kaatuu tuohon, ainakin olit rehellinen ja mies saattaa saada herätyksen menetettyään sinut viinan takia.

Vierailija
2/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai yhden syyn juoda enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasinmieheni, tilanne oli vähän vastaava. Kunpa olisin tajunnut erota silloin. Alkoholin käyttö on aina vain lisääntynyt ja nyt mies on suurkuluttaja ihan reippaasti. Olisin jättänyt väliin, jos olisin tiennyt, että pullo on perhettä tärkeämpi

Pidä omasta arvomaailmasti kiinni ja elä sen mukaan!

Vierailija
4/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi menee aina kaiken edelle. Määrät tulevat lisääntymään, valitettavasti.

Vierailija
5/9 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla ei edes halua keskustella alkoholin käytöstä. Joskus äreissään mainitsi, ettei kellään ole oikeutta puuttua hänen juomisiinsa.Kaveripiirinsäkin koostuu päivittäin kaljaa vetävistä tyypeistä. Baariin kun harvakseltaan lähden mukaan, ottaa jokaisen kaljan oheen terävän. Sitten on omasta mielestään niin lupsakka seuramies. Mä en tiedä, onko syytä sitten mussa, kun en jaksaisi kattella tuollaista käytöstä. Ei siinä mitään, jos pari kertaa vuodessa kivalla porukalla olisi reilumminkin nesteitä nautittu, mutta joka viikonloppu (pe-la) ja muutaman kaljat viikolla päälle ei oikein jaksa hymyilyttää.Jotenkin kieroutunutta tästä tekee se, kun ollaan viihdytty niin hyvin yhdessä ja kaikki sujuu.Pitäisikö alkoholin takia luopua kaikesta mukavastakin elämässä. Tai vastaus on selvä, että pitää.

Vierailija
6/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuota päätöstä ajansaatossa katuu, mutta moni on katunut elämän jakamista alkoholistin kanssa.

Vierailija
7/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:31"]

Mies sai yhden syyn juoda enemmän.

[/quote]

Aina löytyy syy ja syy löytyy aina. Juopot on mestareita tässä. 

Vierailija
8/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sanot, että koko lopettaa juomisen tai tulee ero. Tissuttelua et halua nähdä enää. Ei kannata haaskata aikaa tissuttelijan kanssa. Suomessa se on nähty jo niin useasti, miten siinä lopulta käy...

Vierailija
9/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sanoit! Ja nyt vaan toimit sanojesi mukaan. Eli äijä pihalle, ja sinä jatkat elämääsi! Älä IKINÄ kuvittele että ryyppääjä lopettaisi ryyppäämistään. Ei se lopeta. Lähde! Lähde! Lähde!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi