Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et voisi olla suhteessa alkoholin suurkuluttajan kanssa?

Vierailija
13.03.2015 |

sellaisen joka juo kaikki vapaapäivät humalaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi kun oon itse suurkuluttaja. Tuomitsen käytökseni mutta en ole saanut sitä kuriin. Osalla on kauhean mustavalkoinen kuva juomisesta. Mä juon 3 päivänä viikossa tissutellen. En makaa krapulassa, vaan tänäänkin aamupäivällä olin ulkoilmassa perheen kans pari tuntia. Teen parhaani ettei perhe kärsisi. En ole kärttyinen kun juon vaan vain jos en juo. Ketään voimia hakea apua.

Teen todella hyvää uraa ja olen aika työpäivinä tehokas ja ajokuntoinen, harrastan liikuntaa ja syön terveellisesti. Ei juoppo aina ole katuojakunnossa. En puolustele juomista, se on tuhoisaa ja tiedän olevani ihmispaska mutta älkää luulko että kaikki juomarit kieltävät ongelmansa ja ovat vain itsekkäitä.

On olemassa meitä jotka pystymme lopettamaan aloitettuamme kun on töitä tms tulossa. Sitten on mopo käsistä-porukkaa. Minä myönnän että alko on mulle iso ongelma, joku kieltää täysin. Eivät kaikki ole ollenkaan samanlaisia.

Vierailija
22/26 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eks myöntää kans olevansa alkoholisti ja jatkaa silti juomistaan..... Kiva malli lapsillekkin. Että kaljoittelu on kivaa ja hommat hoituu kaljoitellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs valinta se on joka kerta kun tarttuu pulloon ja pystyy vaan sen avulla nauttia perheestä ja elämästä ja olla olematta kärttyinen.

Vierailija
24/26 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:51"]Itsekäs valinta se on joka kerta kun tarttuu pulloon ja pystyy vaan sen avulla nauttia perheestä ja elämästä ja olla olematta kärttyinen.
[/quote]

Totta.

Voi olla myös sillä tavalla itsekäs ettei yritä millään tapaa välittää perheestään vaan vain juo.

On muutakin kuin musta ja valkoinen.

Vierailija
25/26 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista on sitten seurustella absolutistin kanssa? Eroaako se jotenkin alkoholia käyttävästä?

Vierailija
26/26 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvanut päihdeperheessä ja päättänyt jo nuorena, että alkoholistia en ota riesoikseni, en vaan jaksa katsella enää sitä touhua. En ole siis mikään absolutisti ja ymmärrän kyllä saunakaljat ja sen että jossain juhlissa otetaan mutta se että täytyy saada pää täyteen joka vkloppu/vapaapäivä ei uppoa muhun.

Lisäksi, kun ite haluan vapaa-päivinä harrastaa kaikenlaista muuta (mm. ulkoilua) niin jos mies vaan kännäisi/makaisi krapulassa, eihän meillä olisi oikein yhteistä tekemistäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan