Tatuoidut naiset
Onko muilla vastaavia kokemuksia,kun pääsee naisen kanssa lähempään kontaktiin,ja vaatteita riisuessa näkee naisella tatuointeja ,niin halut alkaa lopahtaa.
Kommentit (48)
Aerola kirjoitti:
Varmaan riippuu minkälainen se kuva on. Esimerkiksi Margaret Thatcherin kuva mahassa saattaisi viedä halut...
Kyllä Maggie aina hämähäkit, käärmeet, koirat ja kissaeläimet voittaa. Tosin tatuoitu nainen ei herätä haluja, oli kuva mikä hyvänsä. Onko tatuointi tullut itsensä viiltelyn korvaajaksi nuorilla naisilla?
Riippuu tatuoinnista. Joku hakaristi nyt itsestään selvästi tappaa kaikki halut olla tekemisissä tyypin kanssa.
Mulla on taas mielikuva että naiset joilla on tatuointeja olis halukkaampia? Onko mitään yhteyttä?
Ehkä ajattelen jotenkin niin että kun on tatuointi niin haluaisi jollain tapaa tuoda sitä esille / on aika sinut kroppansa kanssa / uskaltaa näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on taas mielikuva että naiset joilla on tatuointeja olis halukkaampia? Onko mitään yhteyttä?
Ehkä ajattelen jotenkin niin että kun on tatuointi niin haluaisi jollain tapaa tuoda sitä esille / on aika sinut kroppansa kanssa / uskaltaa näyttää.
Minun kokemukseni on se, että kaikki naiset joilla on ollut tatuointeja, ovat myös halunneet kanssani anaaliseksiä. Että ehkä havainnossasi on jotain perää?
Tatuoinnit on totaalinen turn off. Jos on niin urpo että pigmentoi ihoaan pysyvästi, ei ole mitään takeita muunkaan päättelyn järkevyydestä. Ehkä sopii yhden illan huviksi. Ällöttää kaiken maailman kumihuuli/silari/tatska tyypit. Onneksi ne hengaa yleensä omissa amisjengeissään.
Olen ihan hiton tyytyväinen että olen ottanut isoja tatuointeja ja otan vielä lisää, mikään ei tyydytä minua yhtä paljon kuin se että tiedän olevani miehille turn off!!
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan hiton tyytyväinen että olen ottanut isoja tatuointeja ja otan vielä lisää, mikään ei tyydytä minua yhtä paljon kuin se että tiedän olevani miehille turn off!!
Olen nainen ja myös minulle ne on todella vastenmielisiä vaikka muuten tykkäänkin naisista vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja myös minulle ne on todella vastenmielisiä vaikka muuten tykkäänkin naisista vaan!
No kuule, yhtä vähän minua kiinnostaa miellyttää naisia seksuaalisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule, yhtä vähän minua kiinnostaa miellyttää naisia seksuaalisesti!
No sähän voisit vaikka ottaa jonkun ”suksikaa kaikki v***uun” tatskan otsaan niin asia tulisi kerrasta selväksi :)
Onneksi en ole koskaan törmännyt tuollaiseen luuseriin joka kammoksuu tatuointeja ja vetää johtopäätöksiä ihmisestä ulkonäön perusteella. Ihmisten kannattaisi ottaa enemmän tatuointeja. Perus suomijuntin kalman kalpea, luomien läikittämä laihaläski kroppa on paljaaltaan ruma.
Vierailija kirjoitti:
Lahnaleima,ei jatkoon.
Olen 41:en ikävuoteen mennessä seurustellut vakavasti noin viiden naisen kanssa ja harrastanut yhden illan juttuja noin 30 naisen kanssa. Ja ainoat lahnat tässä joukossa ovat olleet muutama yhden illan säätö…
En halua naista jolla on tatuointeja. Tätä ei oikein voi selittää muuksi ja se on minun henkilökohtainen asia. Ei sytytä lihavat, laskat, tatuoidut, röökaajat, juopot, harvahampaat, pessimistit, ym. Se on hyvä että tietää mistä tykkää.
Normaalisti en syty, mutta tiedän pari latinotaustaista upealla kropalla varustettua neitoa, joiden iholla tatuoinnit ei häiritse. Sopii hyvin heidän tuliseen luonteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti en syty, mutta tiedän pari latinotaustaista upealla kropalla varustettua neitoa, joiden iholla tatuoinnit ei häiritse. Sopii hyvin heidän tuliseen luonteeseen.
Onneksi näille kuumacamilloille ja pikkumyillekkin on ottajia. Mä jätän ne muille.
Ei kiinnosta tatuoidut naiset. Vaikuttavat miesmäisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Tatskat on last season, turn off
Miettikää miten exponettialisen irvokkaita nämä neidot on viisikymppisinä tai vanhempina, hyi helvetti!
Tämä, kun naiset juoksevat kaiken ns. muodin ja in-juttujen perässä ja pitää olla sitä samaa kuin muillakin. Ei osata miettiä voisiko olla oikeasti ilman ja mikä on se oma juttu.
Itse rakastan luonnollisen kauniita maalaislähtoisia naisia, joilla on terveempi suhtautuminen näihin hömpötyksiin. Toki heistäkin osa kasvaa kaupunkiympäristössä näiksi prinsessoiksi. Ymmärrän kyllä, että kaikki kaunis kiinnostaa naisia luonnollisesti, mutta sitten he lähtevät mukaan hömppään, että pitää olla musta keittiö tai talo, jossa ei ole parin vuoden päästä mitään järkeä. Rahaa vaan palaa, olisi voinut vaikka matkustella ja nähdä maailmaa samalla rahalla.
Joskus oli erilaista, että on tatuointeja, nyt on erilaista on tatuoimaton iho.
Tatuoinnit voin vielä sietää, mutta ankkahuulet ovat out, ne ovat oikeasti ihan oksettavat. Toivottavasti tämä "kauneustrendi" joskus häviää.
Itse en pidä tatuoinneista. Kertoo mielestäni(nyt yleistän) luonteesta. Niitähän otetaan ennen kaikkea muita varten. Niillä on tarkoitus nostaa omaa itsetuntoa. En haluaisi kumppanikseni sellaista ihmistä. Itse kun en välitä yhtään, mitä muut kuin perheeni minusta ajattelevat. En jaksaisi ihmistä, jonka tarvitsee laittaa tukka, ja meikit k-kaupassa käyntiä varten. Tämä on tietysti täysin hypoteettista, kun minulla on jo vaimo, ja lapsia. Tatuoitujen, tai tatuoimattomien halukkuudesta en osaa mitään sanoa, kun, että vaimolla ei ole, ja on halukas. Mutta tämä on vain yhden ihmisen kokemuksella.
Tämä on vähän sama kuin keskustelu kannabiksesta. Se ei yksinkertaisesti ole jokaisen Reiskan ja Seijan juttu. Kyse on molemmissa alakulttuurista. Tavallisen sukankuluttajan ja "tavan tallaajan" näkemykset näistä asioista ovat yhtä kiusallisia kuin tarpeettomiakin.