Kumpi reaktio sinulle ominainen?
Jos huomaat keskustelussa olevasi väärässä (tällä palstalla), alapeukutatko vai myönnätkö, että okei, en tiennyt/olin väärässä? Saatatko jopa vastata, että kiitos oikaisusta?
Kommentit (10)
Yleensä myönnän. Joskus kun olen lukenut avauksen ihan päin honkia muka kiireessä ja mun vastauskin on jotain ihan käsittämätöntä, saatan poistua hiljaa takavasemmalle.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:46"]
Yleensä myönnän. Joskus kun olen lukenut avauksen ihan päin honkia muka kiireessä ja mun vastauskin on jotain ihan käsittämätöntä, saatan poistua hiljaa takavasemmalle.
[/quote]Tuo jälkimmäinen minullakin joskus :)
-ap-
En tiedä kun en ole vielä ollut väärässä
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:46"]
[/quote]Tuo jälkimmäinen minullakin joskus :)
-ap-
[/quote] Sama täälläkin. Eipä nämä keskustelut täällä usein kauan elä, joten helpointa on poistua. Muutaman kerran olen pyörtänyt mielipiteeni ja sen myös olen kirjoittanut.
Jos olen oikeasti ollut väärässä, myönnän virheeni. Jos on kyse mielipideasiasta, alapeukutan ja puolustan/ selvennän kantaani.
Väärässä? Minä? En ymmärtänyt kysymystä.
En ole koskaan väärässä.
Ei vain... en kirjoita asioista joista en tiedä että ne pystyy perustelemaan tai löytämään jostain lähteet ko. tietoihin. Mielipiteissä ei väärää ja oikeaa mielestäni ole. En alapeukuta mielipiteitä jotka ovat omistani eriäviä mutta perusteltuja/perusteltavissa.
Punastelen itsekseni ja poistun vähäksi aikaa palstalta tai alan inttämään.
Myönnän