maahamuuttajat
Tuli tassa mieleeni kun minulla on ystava joka on kotoisin turkista. Aluksi ei millaan meinannut saada toita ja yhteinen ystavamme aloitti kauhean "maahanmuuttajat elaa vain sossurahoilla" valituksen. Nyt kuitenkin sai toita(ihan hyvapalkkainen tyo ydinvoimalassa) ja talla kertaa kaverimme alkoi valittamaan kuinka maahanmuuttajat vie kaikki tyopaikat. Paikan sai patevin ja talla kertaa tama turkkilainen ystavattareni oli patevin. Miksi oikeasti pitaa valittaa kaikesta maahanmuuttajiin liittyvasta, kaikki mita he tekevat on tuomittava?? Ja nyt siis puhun kunnollisista maahanmuuttajista jotka eivat tee rikoksia ja edes yrittavat saada toita
Kommentit (27)
Koska 82, 6% suomalaisista yli 25 vuotiaista on rasisteja
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:28"]Koska 82, 6% suomalaisista yli 25 vuotiaista on rasisteja
[/quote]
Lue 82,6% realisteja
Luku pitäiaSi saada sataan prosenttiin
Koska suuri osa mamuista tekee rikoksia. Mieti nyt. Jos sun kohdalle on ensin sattunut 4 väkivaltaista miestä, niin uskallatko luottaa siihen viidenteenkään?
Minulle joka olen myös tänne muuttanut muualta avioliiton takia, on tylyin ollut anoppi. Hän ei vieläkään voi sietää miinua silmissään, vaan olen aina huora ja hänen viattoman poikansa elämän pilaaja ja loiseläjä. Eikä leipäsusi nimittely ole loppunut vaikka alun kotiäitivuosien jälkeen olen hankkinut akateemisen koulutuksen ja tienaan nykyisin miestäni enemmän.
Muuten en ole saanut oikein koskaan huonoa palautetta, joskus takanapäin puhumista siitä kun alkuun pukeuduin liian hienosti esim. hiekkalaatikolle ja lasten leikkipaikoille ja toiset äidit naureskeli sitä että oikein korkokengissä ja meikattuna ja nokka pystyssä.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:34"]
Koska suuri osa mamuista tekee rikoksia. Mieti nyt. Jos sun kohdalle on ensin sattunut 4 väkivaltaista miestä, niin uskallatko luottaa siihen viidenteenkään?
[/quote]
päteekö tämä suomalaisiinkin miehiin?
Suurin osa mamuista on työperäistä kelpo väkeä. Vähemmistö on humanitääristä massaa, josta on valtavasti haittaa, mutta hyvin satunnaiseti hitusen hyötyä jossain asiassa.
"Ystavasi" joka sai ihan hyväpalkkaisen työpaikan on, joko yksi tuosta enemmsitöstä, tai edustaa sitä 1% humanitäärisistä, joiden maineen ne loput 99% pilaavat.
41v m
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:34"]
[/quote]
päteekö tämä suomalaisiinkin miehiin?
[/quote]
En mä tossa mamumiehistä puhunut vaan ylipäänsä kaikista miehistä. Ylisuvis
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:28"]
[/quote]
Ja normaaliälysistä 100% tän Tapanilan jutun jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:25"]
Tuli tassa mieleeni kun minulla on ystava joka on kotoisin turkista. Aluksi ei millaan meinannut saada toita ja yhteinen ystavamme aloitti kauhean "maahanmuuttajat elaa vain sossurahoilla" valituksen. Nyt kuitenkin sai toita(ihan hyvapalkkainen tyo ydinvoimalassa) ja talla kertaa kaverimme alkoi valittamaan kuinka maahanmuuttajat vie kaikki tyopaikat. Paikan sai patevin ja talla kertaa tama turkkilainen ystavattareni oli patevin. Miksi oikeasti pitaa valittaa kaikesta maahanmuuttajiin liittyvasta, kaikki mita he tekevat on tuomittava?? Ja nyt siis puhun kunnollisista maahanmuuttajista jotka eivat tee rikoksia ja edes yrittavat saada toita
[/quote]Koska suuri osa elää sossun rahoilla ja suuri osa saa myös työpaikan sossun rahoista (palkkatuki, pos. syrjintä)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:28"]
[/quote]
Ja normaaliälysistä 100% tän Tapanilan jutun jälkeen.
[/quote]
Ja myös tuon Viimekerralla tapahtuneen murhapolton jälkeen..
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:03"]Suomi on rasistinen maa
[/quote]
Luojan kiitos siitä!!!!!!!!!
[/quote]
siihenkin on syynsä. Siitä ei vaan puhuta
Hyvät ajat tulevat vielä. Kuulen jo marssisaappat mielessäni.
[/quote]
Oletko ennemmin joukkoraiskaavien somalien puolella kuin suomalaisten IHMISTEN
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:25"]
[/quote]Koska suuri osa elää sossun rahoilla ja suuri osa saa myös työpaikan sossun rahoista (palkkatuki, pos. syrjintä)
[/quote]
Eläähän osa suomalaisistakin sossutuilla muttei se tarkoita etta kaikki suomalaiset ovat vätyksiä
Jaa a