Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Möläyttikö miehenne jotain hauskaa synnytyksessä?

Vierailija
13.03.2015 |

Sanoiko miehenne, tai joku muu, synnytyksessä jotain, mikä on viimeistään nyt jälkeenpäin naurattanut?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies neuvoi HENGITÄ HENGITÄ! Kun ponnistin. Se jotenkin ärsytti kun yritin keskittyä siihen etten hengitä vaan pusken.

Vierailija
22/27 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tämä ei ole mitä mes sanoi, mutta mitä hän teki..
Toista kun lähdettiin synnyttämään niin häntä jännitti niin paljon että oksensi matkalla autoon =D
Nauratti kyllä koko ajomatkan, ja vieläkin parin vuoden jälkeen. Aina välillä pakko kuitailla, katsotaan miten pärjää sitten kun kolmas on tulossa.
(Hän ei ainakaan myönnä että olis jännittänyt ennen esikoista, mutta en voi sanoa koska olin itse silloin jo valmiiksi osastolla, soitin ain että nt voi ruveta tulemaa kun mut viedään saliin ja laitetaan oksitosiinitippa.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:46"]Kuiskasi korvaani "ooks sheivannu sun sääret"
[/quote]
Mitäpä vastasit? :)

Vierailija
24/27 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista synnyttäessä, kun odoteltiin että olen auennut tarpeeksi, tokaisi että hän kyllä luuli ehtivänsä vielä töihin tänään. (Mentiin sairaalaan klo 10 ja työpäivä päättyisi klo 15.30.
No sitten kun kätilö rupesi kaivamaan niitä metallisia jalkatukia, hän oli luullut että jaahas nyt otetaankin imukuppi käyttöön. Sanoi tämän vasta kun olin synnyttänyt.
Muuten (ja eipä noikaan nyt ollut mitään) on osannut olla oikein hyvänä tukena, jopa silloin tokalla kerralla kun päästin järkyttävää ruikulipaskaa ponnistaessani ja huone haisi ihan järkylle.

Vierailija
25/27 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:46"]Kuiskasi korvaani "ooks sheivannu sun sääret"
[/quote]
Mitäpä vastasit? :)
[/quote]

Taisi siinä kohtaa tulla vain vihainen mulkaisu :D

Vierailija
26/27 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi että hänellä on tylsää. Ei naurattanut silloin eikä sen jälkeenkään. :(

Vierailija
27/27 |