Täydellinen ihminen vastaa hetken kysymyksiinne. Kysy mitä vain?
Eli täydelliseltä ihmiseltä voi nyt kysyä - kerrankin.
Kommentit (31)
Miten määrittelet 'täydellinen ihminen? Millainen se on
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 14:56"]
Ketä perussuomalaisten ehdokasta äänestät ???
[/quote]
En äänestä Perussuomalaisia, se on epätäydellisten puolue. Esimerkiksi James Hirvisaari ja Teuvo Hakkarainen ovat vitsejä. Maailmassa pitää kuitenkin olla jing ja jang, epätäydellisiä ihmisiä ja sitten taas täydellisiä.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 14:56"]
Ketä perussuomalaisten ehdokasta äänestät ???
[/quote]
En äänestä Perussuomalaisia, se on epätäydellisten puolue. Esimerkiksi James Hirvisaari ja Teuvo Hakkarainen ovat vitsejä. Maailmassa pitää kuitenkin olla jing ja jang, epätäydellisiä ihmisiä ja sitten taas täydellisiä.
[/quote]
Et ole siis täydellinen... Vitun huijari !!! PS
Täydellisyyteen kuuluu fiksuus ja menestyvyys; mikä siis on työsi ja asema?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:15"]
Et voi olla täydellinen nainen tuolla tv-sarjamaulla. Täydelliset naiset katsovat tärkeämpiä ohjelmia. Sanomasi olivat lähinnä Wt-kansan illanviettoohjelmia.
[/quote]
Kirjoitin mm. On muitakin lempisarjoja. Tässä viitattiin draamasarjoihin, ei esimerkiksi keskusteluohjelmiin. Sinulla saa olla tuo mielipide kuitenkin, arvostan sitä.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:27"]
Täydellisyyteen kuuluu fiksuus ja menestyvyys; mikä siis on työsi ja asema?
[/quote]
Olen kauppatieteiden maisteri ja olen oman yritykseni toimitusjohtaja. Yritys on hyvinvointialan yritys.
Mä repesin tälle keskustelulle xD taas joltain jäänyt lääkkeet ottamata
Helmiä sioille!
Täällä on täydellinen ihminen, joka tietää elämän tarkoitukset ja muut mysteerit. Ja te kysytte meikkaamisesta.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:34"]
Mä repesin tälle keskustelulle xD taas joltain jäänyt lääkkeet ottamata
[/quote]
Ottamata?
Millainen perhe sinulla on? Onko puoliso ja lapset myös täydellisiä?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 14:55"]
Miten saat aikaan aamuisin täydellisen lookkisi eli hiukset, vaatteet, meikit, kaiken. Miten ehdit hoitaa kodin, parisuhteen, lapset, harrastaa, olla miellyttävä ja menestynyt...kaikkea yhtaikaa?
[/quote]
Herään 7:00, käyn suihkussa ja kuivaan hiukset. Teen kosteutuksen ja laitan meikin (meikkivoide, puuteri, valokynä, luomiväri, ripsiväri, rajaus ja kulmaväri sekä poskipuna). Sitten suoristan hiukset ja pukeudun edellisenä päivänä valitsemiini vaatteisiin. Seuraan muotia ja ostan samalla pitkäaikaista klassista perusvaattetta. Tyylini on klassinen, mutta asustan trendikkäästi.
Kotini on aina siisti. Pesen lattiat ja imuroin päivittäin ja tiskit menevät heti täydellisen aterian jälkeen koneeseen. Pyykkiä on aina yksi koneellinen kerrallaan, koska kone pyörii jatkuvasti. Vien mennessä ja tuon tullessa -periaatteella tavaroita oikeisiin paikkoihin. Sisustus on saavutetty suunnittelijana toimivan äitini ja Home and Garden-lehden avulla.
Minulla on luontainen halu menestyä ja olen oppinut kotoa ystävällisyyden ja hyvät tavat. Täydellisyys on minulle arkinen asia.