Sinkku heteromies, pystytkö ajattelemaan viehättävää naista vain kaverina?
Kommentit (22)
Riippuu siitä, miten viehättävä se nainen on.
Joo, mutta mielikuvissa pyörivät rasvaiset panoskenaariot.
Jos olen tuntenut kouluajoilta. Meidät miehet on ohjelmoitu siten, että kauniin naisen ystävällisyys saa meidät kuvittelemaan kaikenlaista. Pahoittelut, mutta niin se vaan on. Eikö komean miehen ystävällisyys saa naisen ajattelemaan, että kyse olisi mahdollisesti myös romanttisesta kiinnostuksesta?
Tottakai. Jotkut naiset tuntuvat enemmänkin siskoilta.
Tuskin. Hormonit ottaa jossain vaiheessa vallan älyilystä tai tahdon voimasta.
Suomi on täynnä viehättäviä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen tuntenut kouluajoilta. Meidät miehet on ohjelmoitu siten, että kauniin naisen ystävällisyys saa meidät kuvittelemaan kaikenlaista. Pahoittelut, mutta niin se vaan on. Eikö komean miehen ystävällisyys saa naisen ajattelemaan, että kyse olisi mahdollisesti myös romanttisesta kiinnostuksesta?
Riippuu siitä, millaista tuo ystävällisyys on. Jos se on sellaista, joka naisen taholta tulevana herättäisi epäilyn lesboudesta, niin sitten ehkä...
Tosin, jos mies on kovin komea, niin on vaikea uskoa, että sellainen mies olisi kiinnostunut minusta.
Toki. Jotkut elämät on tarkoitettu vain sivuamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi eri asiaa. Jos ajattelen jotain miestä enemmän kuin kaverina, se ei tarkoita että se mieskin ajattelisi minua samalla tavalla. Ja toisinpäin.
En, en jaksa enää niitä "autatko tuon kanssa, vietkö minut, teetkö tuon minulle, hakisitko tuon minulle" kun kiitokseksi siitä saa ainoastaa lisäpyynnöt ja palvelu vaatimukset jotka joutuu vielä itse maksamaan tämmöiselle naiselle
Tuo naisen ajatusmaailma jaksaa aina vaan hämmentää. Oikeita sopankeittäjiä kaikki tyynni.
mies53v
Panemiseksi se menee kuitenkin ja kaikki reiät rassataan läpi.
Miten kukin sen "vain kaverina" ajattelee. Minulla on naispuolisia ystäviä, joihin olen ollut ihastunut. On sellaisiakin, joiden kanssa ihastus on ollut molemminpuolista. On vaan yhdessä todettu, että ei siitä sen enempää. Kyllä voi olla kaveri sellaisen kanssa jota haluaa, johon ihastuu tai joka ylipäätään vaan sykähdyttää. Ei ne ajatukset, halut tai toiveet haittaa, kun ei etene tekemiseen ja ne realistisesti hyväksyy.
Tietysti, jos toiselle ystävyyden ehto on se, että ikinä ei saa olla mitään tunteita, halua, flirttiä ja ettei vastakkaista sukupuolta saa nähdä edes vastakkaisena sukupuolena, niin sitten menee hankalaksi. Ei ole olemassa mitään sellaista katkaisijaa aivoissa, josta äkisti vaan vastakkaisen sukupuolen edustaja muuttuu täysin sukupuolettomaksi silmissä. Tai se katkaisija käytännössä vaatii pitkän ajan kehittymisen (kuten sisaruksilla).
Kyllä. Ja sellaisia naispuoleisia kavereita omaankin. Jotkut ovat jopa parempia ystäviä kuin miespuoliset kaverit.
Olen hyvännäköisen työkaverin kanssa todellakin vain kavereita vapaa-ajalla. Yksi syy on, että se harrastaa krav magaa, ja pistäisi minut mennen tullen nippuun niin halutessaan niin en pystyisi elämään jatkuvassa pelossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska olen niin vastenmielinen ettei minusta kiinnostuta romanttisesti.
T. Nainen
Minulla on paljon viehättäviä naispuolisia ystäviä. Naisten kanssa on helpompi jutella syvällisiä kuin toisten miesten kanssa. En harrasta ystävä naisteni kanssa seksiä, vaan seksiä harrastan muiden naisten kanssa. Ystävyys ja seurustelu/panojutut erotan toisistaan kokonaan.
Oppinut että turha luulla mitään kun ei kelpaa kuin kaveriks jos sitäkään
Up