Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kateellinen miehelleni.

Vierailija
13.03.2015 |

Mieheni on ominut lapsemme kokonaan ja viettää aikaa heidän harrastuksissa johon minulla ei ole varaa.

Tälläkin hetkellä he ovat laskettelemassa Rukalla. Mieheni anoi lapsille viikon ylimääräisen loman koulusta, kun sai itsekin viikon ylimääräisen loman työnantajaltaan.

Myönnän olevan kateellinen myös lapsilleni jotka saavat mieheltäni aikaa, minä en tunnu saavan.

Kun lapset oli pieniä kaikki oli paremmin, lapset vietti paljon enemmän aikaa kanssani ja sain miehen huomiota halutessani. Nyt kaikki on kääntynyt ihan päälaelleen. Onko tämä nyt tämmöstä loppuelämä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te olette eronneet? Keksi sä lapsen kanssa jotain kivaa.

Vierailija
2/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, kohta lapset on isoja ja niille tulee muita intressejä, kuin faijan kanssa hengailu. Muttei se tietty välttämättä teidän välejä paranna...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla erottu. Vaikee keksiä mitään hytä kivaa, kun mies vie niitä kaikkiin kalliisiin harrastuksiin. Ap.

Vierailija
4/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä olet yhdessä sun lapsen isän kanssa ja jäät kotiin itkemään, kun he reissaa? Siis ihan tosi? =D Millainen vitun tossukka sä oikein olet?

Vierailija
5/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töitä enkä saa mitään ylimääräisiä lomia. Ap.

Vierailija
6/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut ilman "omaa rahaa" jo vuosia. Silti mies kustansi mulle jopa kaupunkiloman shoppailuineen, vaikka ei itse edes tullut mukaan.
En käsitä minkälaisen idiootin kanssa olet yhdessä.

Vierailija
7/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin isä maksoi myös äidin mukaan laskettelureissuilla, vaikka yleensä ei halunnut lähteä.

Vierailija
8/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea mies tolla AP:llä. Harrastelee lasten kanssa ja kaikkea? Ei ole ollenkaan kunnon aviomies tuo!

Vierailija
9/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:21"]

Mä olen ollut ilman "omaa rahaa" jo vuosia. Silti mies kustansi mulle jopa kaupunkiloman shoppailuineen, vaikka ei itse edes tullut mukaan. En käsitä minkälaisen idiootin kanssa olet yhdessä.

[/quote]

Kiva sulle! Tämä Rukan reissu ei kaatunut nyt osaltani rahaan vaan loman puutteeseen. Saman hintainen se mökki olis ollut menenkö sinne vai en.

Ap.

Vierailija
10/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekee aina väärin.

Synteettinen sikiäminen mulle heti!

Vierailija
11/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset