Avioeroista 80% naisten tekemiä
http://yle.fi/uutiset/nainen_paattaa_avioerosta_miesta_useammin__miesten_eroryhmissa_avaudutaan_alkushokin_jalkeen/7107002 "Tilastojen mukaan lähes puolet aviopareista eroaa. 80 prosentissa tapauksia eropäätöksen tekijä on nainen, kirjoittaa Markku Valtonen julkaisussaan Miessakit ry:n nettisivulla." Hyi hyi teitä naiset. Avioliitto on kahden kauppa ja siihen tarvitaan kaksi osapuolta!! Että tietäkää se, ettei kaikki pyöri teidän ympärillä. Länsimaiset naiset on monstereita jotka on onnistuttu pilaamaan feminaasitaatiolla:
Kommentit (3)
Naisilla on vähemmän kiinni miessuhteissa ja he lähtevät helpommin kuin jäävät roikkumaan huonoon suhteeseen. Lisäksi erojuridiikka on täysin naisen puolella, nainen voi halutessaan yksin päättää ottaako lapset ja rahat vai jakaako huoltajuuden jossain suhteessa miehen kanssa. Ei siihen mitään feminisaatiota tarvita. Mutta tuo 80 % on vääristynyt siksi, että monilla miehillä on tapana erota niin, että he jättävät panostamatta suhteeseen ja käyvät vieraissa (jos saavat) mutta ottavat helpon seksin niin kauan kuin nainen tajuaa lähteä. Eivät he uskalla itse sanoa eroavansa.
No minä ainakin vein itse ne toiset eropaperit kun mies oli asunut omillaan jo vuoden ja eli uuden naisen kanssa (mutta eivät asuneet yhdessä). Kyllästyin miehen saamattomuuteen asian suhteen enkä varmasti ole ainoa.
Näin on, naiset on kaiken pahal alku ja juuri. Ilman naisia oltaisiin vieläkin paratiisissa, mutta jo Eeva meni kavaltamaan Aatamin sillä omenalla. :(