Kuka naisvihaaja täällä tehtailee aloituksia?
Oletko hiljattain tullut jätetyksi vai mistäs se kenkä nyt puristaa? Vai etkö ole päässyt naisen makuun vielä lainkaan?
Kommentit (13)
En tehtaile misogynia-aloituksia, mutta kommentoin mielelläni niihin. Sinänsä minulla ei pitäisi olla mitään syytä "naisvihaan" koska flaksi on käynyt yms, mutta ajan myötä on vain oppinut inhoamaan sitä "selittämällä asiat muuttuu paremmaksi"-maailmaa ("ei ne miehen tulot vaikuta, mutta miehen pitää olla akateeminen ja hyvässä asemassa..." - oikeasti noin selittää ns akateeminen nainen :D). Joten sitten mielelläni silloin tällöin lohkaisen jotain hyvinkin sarkastista ja tai inhorealistista.
Se voin olla minä, jos tarkoitat sitä, että käännän naisten vihan miehiin, päinvastaiseksi vihaksi.
Niin kaiku vastaa kuin sille huutaa, vai oliko se niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa ?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 01:05"]
Ja kuka alapeukuttaa? :D
[/quote]Sitä en tee ! Jokainen kommentti on on ilmaisu joka on kirjoittajan arvoinen, ei sitä tarvitse peukuttaa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 01:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 01:05"]
Ja kuka alapeukuttaa? :D
[/quote]Sitä en tee ! Jokainen kommentti on on ilmaisu joka on kirjoittajan arvoinen, ei sitä tarvitse peukuttaa.
[/quote]
Mutta naisia kohtaan on ihan ok kirjoitella vihaviestejä?
Tavanomaista huonotasoista provoilua. Saavat juuri niin paljon huomiota kuin mitä niille annatte.
MINÄ! Minä vihaan kaikkia. Naisia. Miehiä. Kaikkia siltä väliltä. Eläimiä. Aaaaaargh. Vihaan myös itseäni. Kaikista eniten itseäni. Aaaaaargh.
Tuliko nyt kaikille selväksi?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH!
Menen nyt kiltisti ottamaan iltalääkkeeni. Aamulla olen unohtanut, että kirjoitin tämän tänne.
ARGH.
argh.
Gh.
Haluatteko tietää mikä lääke?
Täällä palstalla on kyllä paljon enemmän miesvihaa. Taitaa ap:lla olla menkat. Tiedän ainakin kenelle en anna 20 senttistäni. M24
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 01:15"]
Missä mies29 viipyy?
[/quote]Mitäs palveluja sinä olisit tarvinnut? Yritän kohta mennä nukkumaan, joten hyvää yötä.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 01:36"]
Täällä palstalla on kyllä paljon enemmän miesvihaa. Taitaa ap:lla olla menkat. Tiedän ainakin kenelle en anna 20 senttistäni. M24
[/quote]
Liian iso, ei sitä haluttaisikaan. Lyhennä se 15 centtiseksi niin sitten voidaan harkita. Höylää myös ympäryksestä pari senttiä pois, jooko. Liian iso muna takertuu purressa ikävästi kurkkuun.
Naispoliisi, naislääkäri, naisvihaaja...