Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako vaatetta omistat?

Vierailija
08.12.2021 |

Ei lasketa nyt mukaan alusvaatteita tai sukkia. Lähinnä paidat, housut ja takit. Itsellä yhteensä noin 30 vaatetta. Onko se ihan normi määrä? Kaverilla on pelkästään paitoja yhtä monta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut, mutta jossain 50-100 välissä ja luulin että se on aika vähän.

Vierailija
2/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan laskenut, mutta mulla on yksistään takkeja noin 70. Varmaan siis pääsee pariin sataan, jos laskee aivan kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan laskenut, mutta mulla on yksistään takkeja noin 70. Varmaan siis pääsee pariin sataan, jos laskee aivan kaiken.

70 takkia?? Mitvit :DD

Vierailija
4/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 37 vaatetta. Se on just hyvä määrä.

Vierailija
5/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeeko joku vaatteiden lukumäärää?

Miksi?

Montako lusikkaa omistat? 

Vierailija
6/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sellaista voi tietää. Kaapit täynnä, kellari täynnä, mökki täynnä.

Vierailija
7/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon. Ja käytän vain muutamia lempikuteitani.

Vierailija
8/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan noin 200 vaatetta ja 30 takkia. Oli hauska laskea. 

Vierailija
9/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 37 vaatetta. Se on just hyvä määrä.

Uskoisin päätyväni suunnilleen noihin lukemiin jos alkaisin laskea.

En shoppaile koskaan, en osta päähänpistosta. Joskus kun näen jotain mikä erityisesti pistää silmään ja joka miellyttää, mietin usein asiaa tarvitsenko ja onko sille käyttöä. Voiko yhdistellä muitten vaatteitteni kanssa. Ja usein käy niin että vastaus on että en tarvitse.

Ostan hyvin harkiten mutta silloin ei hinta ole pääasia vaan laatu. Hyvä laatu kestää ja se näyttää myös hyvälle useammankin käytön jälkeen. En osta halpaa retkua koska se näyttää juuri sille, halvalle retkulle.

Vierailija
10/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskeeko joku vaatteiden lukumäärää?

Miksi?

42 lusikkaa :)

11/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kauas mee, jos heitän että 55!

Vierailija
12/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta, etten viitsi edes laskea. En juurikaan shoppaile, mutta mulla on jopa vuosikymmenien takaisia vaatteita, joihin edelleen mahdun, ne ovat siistejä ja ajattomia, niin enpä ole halunnut poiskaan heittää. Kai noita voisi vähän karsia...

Vierailija
13/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa varmaan se 25-30. Omiin tuttaviini verrattuna ainakin suhteellisen vähän omistan itse. Miehellänikin on paljon enemmän. 

Vierailija
14/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18 :)

Vierailija
15/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa, ehkä 20% tulee käytetyksi vuodessa. Niin paljon etten viitsi laskea. Mahtuvat tungettuna kolmeen isoon vaatekaapin kaappiin. 

Vierailija
16/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammalla näytti olevan 30 tai jokin muu nopeasti laskettavissa oleva määrä. Eipä ihme, ettei joillain ole mitään päälle pantavaa, jos lähtö jonnekin tulee. Kuvittelin sen olevan vitsi.

Hyvä tosin, että jotkut eivät turhaan vaatteita ostele, joten kaiken kaikkiaan peukku heille.

Vierailija
17/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmainta aavistusta. Vaatehuoneellisen.

Vierailija
18/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kävin vaatekaappia läpi tuholaisten takia ja rehellisesti käytän ehkä 30 vaatetta kiertäen (pesusta pinon alimmaiseksi ja päällimmäinen päälle). Kaksi isoa laatikkoa tuli vaatetta, joita en käytä melkein ollenkaan.

Vierailija
19/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 + pyykkikorin sisältö. Tiesin että on paljon mutta yllätyin silti. Olen kuitenkin lopettanut hupishoppailut ja kulumisen kautta alkanut poistaa vaatteita pikkuhiljaa. Joitakin olen myynyt myös jotka ei miellytä enää. Koko on pysynyt suunnilleen samana viimeiset 10 vuotta joten kaikki sopivat päälle. Tavoitteena on päästä alle sadan, että kaikki vaatteet pääsisivät säännölliseen käyttöön.

Vierailija
20/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ihmeessä pärjäätte noin vähällä. Takeistakin tulee lähes kymmenkunta aivan helposti: Untuvatakki, hieman ohuempi toppatakki, trenssi, villakangastakki, farkkutakki, bleiseri, urheilu/tuulitakki, villatakki...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi