kohta 18 v
Miltä itsestäsi tuntui kun täytit 18 ?
Täytän itse parin päivän päästä ja jotenki ihan hassua miten aika meni niin nopeasti :D kuitenkin kivaa olla kohta täysi-ikäinen voin ostaa omat sauna siiderit ja hoitaa raha asiat itse. Pääsee myös töihin paremmin kun on ikää :) no niin en tiedä mitähän järkeä tässä aloituksessa oli, mutta kertokaa te miltä teistä tuntui. :D
Kommentit (7)
Olihan se ihan kivaa, mutta ei ollut mitenkään ihmeellistä :) vietin synttärit silloisen poikaystävän kanssa, pelattiin ja juotiin muutamat kaljat. Mä täytän kohta 19 ja mulla on hirvee ikäkriisi :D tuntuu että vanhenen liian nopeesti
Minulla sama tilanne parin kk päästä :D Apuaa oon vanha :D Ikäkriisi.
Odotin kovasti, että pääsen ajamaan inssin ja baariin. Synttärit oli perjantaina, ensin oli inssi ja illalla sitten vanhempien ja kaverin kanssa baariin. Ilta olisi voinut mennä paremminkin.
N21
Ihan kivaa mutta ei ihmeellistä pätee minuunkin. Sai ostaa itse kaljaa, mutta en minä joutunut sitä ennen luopumaan yhdestäkään kännäämisestä siksi, etteivät kaverit olisi ostaneet. Sen jälkeen sain itse hakea niitä karmeita kaljalasteja. Sain pian sen jälkeen ajokortin, mutta ei minulla ollut suurta vimmaa ajella ympäri maakuntaa. En ostanut omaa autoa moneen vuoteen.
Opiskelemaan lähtö ja itsenäinen asuminen 19 vuotiaana mullisti elämää paljon enemmän.
Olihan siinä oma hohtonsa. Mutta samalla tajusi, että vastuu ja asioiden hoitaminen itse virallisesti alkoi. Mutta en tuntenut olevani mitenkään aikuinen vielä silloin, vaikka sai B-luokan ajokortin ja mahdollisuuden ostaa K-18 -tuotteita. Sain lapsen 21-vuotiaana ja niihin aikoihin alkoi mielestäni oma 'aikuisuus'.
Kyllä se ikä äkkiä tulee ei ehdi kissaa sanoa ;) ap
Mää täytän vähä alle kuukauden päästä :P. Oispa mullaki enää vaan pari päivää! En jaksa enää ootta