Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista elämää elää n. 30 v sinkkumies?

Vierailija
13.03.2015 |

Kertokaa te hieman alle ja vähän yli kolmekymppiset sinkkuäijät että miten elätte elämäänne? Miten asutte, miten käytätte vapaa-aikanne, onko villeimmät biletysajat jo takana, nautitteko sinkkuudesta vai haluatteko epätoivoisesti kullan, säädättekö paljon ja oletteko miettineet että haluaisitte perheen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä, haluaisin kans tietää :D en tunne juurikaan 28-33v sinkkumiehik

Vierailija
2/6 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten elää n. 30 v naimisissa oleva mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ajat ovat jo takana päin, mutta vielä suht' tuoreessa muistissa. Jälkikäteen ajateltuna tuo aikakausi oli aivan mahtavaa. Oli oma pieni rivitalohuoneisto, säännölliset tulot, pienet menot. Saattoi tulla ja mennä ihan niin kuin itse huvitti. En hirvittävästi hyppinyt kukasta kukkaan, koska se ei oikein istunut luonteeseeni. Seksiä tietysti teki aina mieli ja naisia oli ympärillä tanssiharrastuksen vuoksi runsain määrin, mutta en halunnut särkeä sydämiä. Syvällä sisimmässäni tiesin, että kohta pitää asettua ja löytää se oikea sillä halusin ennenpitkää perustaa perheen ja saada lapsia. Sillä tiellä nyt ollaan enkä voi pahemmin valittaa, vaikka en voi enää elää yhtä vapaata elämää.

Vierailija
4/6 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen paljon töitä, mutta vapaa-ajalla yritän aktiivisesti löytää naista. Mikään yhden yön suhde ei kiinnosta vaan aivan tositarkoituksella etsin ja perhe elämä haaveena. Töitä ei olisi mikään pakko tehdä noin paljon, mutta elämä tuntuu jotenkin tyhjältä niin yritän peittää sitä pitkillä työpäivillä. Asun itse rakennetussa omakotitalossa ja vapaalla harrastan urheilua ja veneilyä.
M+30

Vierailija
5/6 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin musiikkipainotteista elämää. Harrastukset vie suurimman osan ajasta. Asun omassa talossa, kaverit ramppaa jatkuvasti soittelemassa ja muuten vaan. En halua perhettä. En kyllä ole ollut sinkku enää pariin kuukauteen mutta asiat on pysynyt samanlaisina. Kultani muuttaa varmaan jossain vaiheessa mun luo mutta ei ne asiat varmaan muutu silloinkaan, samoja juttuja värkätään yhdessä kun on enemmän aikaa.

Vierailija
6/6 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:46"]

Erittäin musiikkipainotteista elämää. Harrastukset vie suurimman osan ajasta. Asun omassa talossa, kaverit ramppaa jatkuvasti soittelemassa ja muuten vaan. En halua perhettä. En kyllä ole ollut sinkku enää pariin kuukauteen mutta asiat on pysynyt samanlaisina. Kultani muuttaa varmaan jossain vaiheessa mun luo mutta ei ne asiat varmaan muutu silloinkaan, samoja juttuja värkätään yhdessä kun on enemmän aikaa.

[/quote]

Jep, kannattaa valita kumppani huolella ja pitää hyvästä kiinni. Olen myös vapaata elämää viettävä kolmikymppinen mies parisuhteessa.