Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkä peittelyä tuolla tehtiin?
08.12.2021 |
Kommentit (2)
Kaksi vuotta palkkaa ilman työvelvoitetta viittaa muistisairaaseen tai psyykkisesti heilahtaneeseen johtajatason työntekijään.
Nythän se katsotaan, onko toimittu oikein, mutta koska ilmeisesti käsitellään jonkun terveyteen liittyviä tietoja, asiaa tuskin avoimin ovin käsitellään.
Suomessa oikeus kokoontuu käräjäsalissa, ei somessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jossakin ketjussa luki jotain komentajan metsästysreissuista??