Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen taas ihastunut väärään ihmiseen

Vierailija
08.12.2021 |

Tunnen on täysin yksipuolista. Miksi mulle käy aina näin. Olen nainen

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerys olet, mutta se on ihan yleistä.

Vierailija
2/10 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko taas se, joka on ihastunut naiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen ihastunut taas vaihteeksi playeriin. Typerä minä.☹

ap

Vierailija
4/10 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sisimmässäsi arvosta itseäsi etkä usko ansaitsevasi rakkautta. Siksi alitajuisesti ihastut sellaisiin, jotka eivät voikaan sitä tarjota. Tässä itseoppineen psykolookin arvio.

Ei kestä kiittää.

Vierailija
5/10 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen ihastunut taas vaihteeksi playeriin. Typerä minä.☹

ap

Jos tiedät, että hän on pelimies, niin miksi et juokse pois?

Vierailija
6/10 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä normaalimmaksi tuo muuttuu. Kaikki, joihin ihastuu, ovat onnellisesti varattuja. Onneksi kuitenkin ihastumisen tunteet lievenee kädenlämpöiseksi verrattuna siihen, mitä se oli teininä tai maksimissaan parikymppisenä.

Vierailija
7/10 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Jo toivoin, että nyt kun se on reissussa (pidempi työmat) niin leikkaan tukan ja oon ruma itsekseni - jess- varmaan laantuu tää ihastus, tai ehkä löytää tinderissä jonkun mielenki9ntoisen.

Ja vi tut. Enköhän sieluni silmin nähny että se tyyppi ilmestyy taas eteeni muutaman vkon päästä....

Vierailija
8/10 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä normaalimmaksi tuo muuttuu. Kaikki, joihin ihastuu, ovat onnellisesti varattuja. Onneksi kuitenkin ihastumisen tunteet lievenee kädenlämpöiseksi verrattuna siihen, mitä se oli teininä tai maksimissaan parikymppisenä.

En oo huomannu mitään tuommoista. Kohteet eivät todellakaan ole onnellusesti varattuja, jokunen ehkä ollu epäonnellisesti, ja aika tuskaa tää on edelleen.

N50

Vierailija
9/10 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Jo toivoin, että nyt kun se on reissussa (pidempi työmat) niin leikkaan tukan ja oon ruma itsekseni - jess- varmaan laantuu tää ihastus, tai ehkä löytää tinderissä jonkun mielenki9ntoisen.

Ja vi tut. Enköhän sieluni silmin nähny että se tyyppi ilmestyy taas eteeni muutaman vkon päästä....

En tajunnut tuosta mitään.

Vierailija
10/10 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin voi ihastua epätoivoisesti väärään ihmiseen. 

Itse ihastuin työpaikalla omanikäiseeni perheenäitiin. Ihan turhaan. Mutta en vaan voi mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi