Toppi läpikuultavan paidan alla, housunkauluksen sisään vai ei?
Kommentit (11)
Tarkemmin, paita on siis harvaneuloksinen löysä neulepaita josta kai näkyy aika hyvin läpi.
Hoikka voi laittaa topin housunkaulukseen sisään, muut ei.
Riippuu lähinnä paitojen helmanpituudesta. Kumpikaan ei mun mielestä ole "tyylimoka" ja joka tapauksessa luota vaan omaan makuusi, kyllä sun tyylitaju sanoo kumpi toimii. Ja jos ei sano, niin sillon ei oo varmaan mitään väliä. :D
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 04:21"]Hoikka voi laittaa topin housunkaulukseen sisään, muut ei.
[/quote]
Monelle isommalle käy ihan sairaan hyvin jos on paita korkeevyötäröisten housujen sisässä.
Itse laitan aina, tosin käytän alustoppeina sellaisia ihonvärisiä raakareunaisia "näkymättömiä" toppeja joiden en todellakaan halua näkyvän kun ovat niin rumia :D
En laittaisi housukauluksen sisään.
OT, mutta läpikuultavuudesta tuli mieleen Mert Otsamon erittäin epäonnistunut iltapuku Anna Abreulle Emma-gaalassa(?). Iltapuvun alaosa oli liian läpinäkyvä ja ohut, näytti halvalta kankaalta. Kaikkein pahinta oli, että sen alla olevassa osassa oli alushousumaiset lahkeensuut ja sääret siis "paljaina" lonkasta asti. Vähäpätöistähän tämä on, mutta olen saanut puvusta ilmeisesti sieluuni jonkun vamman. Ehkä siitä avautuminen täällä vapauttaa mut jatkaamaan elämääni eteenpäin.
Okei, kiitos kaikille vastauksista! :)
Ap
Riippuu kokonausuudesta. Kokeile!
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 07:36"]
Riippuu kokonausuudesta. Kokeile!
[/quote]
Tätä olin itsekin tulossa kirjoittamaan. Pitää katsoa, miltä kumpikin vaihtoehto näyttää. Saattaa olla yhdellä toppi-neule-housu -yhdistelmällä eri näköinen kuin toisella yhdistelmällä.
Riippuu monista asioista, kuten läpinäkyvän paidan mallista, housujen väristä ja mallista, vartalon muodosta jne. Itselläni on lyhyt selkä, ja käytän usein mustaa toppia ja lanteilta kireitä mustia housuja vaaleamman, löysähelmaisen neuleen kanssa. Tuolloin laitan topin housujen päälle, koska toppi peittää housujen vyötärön, ja tekee topin alla olevasta vartalon linjasta yhtenäisemmän. Mutta lanteilta löysempien housujen ja kireämpien yläosien - eli nyt taas muotiin tulossa olevan silhuetin kanssa - alustopin helma on jotenkin tarkoituksenmukaista laittaa housujen alle.