Olen naimisissa ja 3n äiti. Himoitsen nykyään naisia ja mieheni tuntuu vastenmieliseltä..
en tiedä, mitä tekisin.. Syrjähyppy? Ero? Onko muita samassa tilanteessa? tarvitsen neuvoja... ja naista...
n27
Kommentit (6)
Vierailija:
Mieheni asui ennen tapaamistamme avoliitossa 3 vuotta alistuvan bi-naisen kanssa, joten hänelle kaksi naista yhtäaikaa sängyssä ei tuota ongelmia pääkopan sisällä tai " paaluttamisen" suhteen - kuten hän asian ilmaisee. On kuulemma mukava saada aina välillä vierastakin pimpsaa ja peppua. Itselläni pienet mutta terhakat A-kupin tissit ja uusimmn tyttöystäväni 85 E-kupin tissit saavat kyllä minun lisäkseni villiksi myös mieheni.
En usko että on montaakaan miestä joka ei fantasioi kahdesta naisesta, eli jos olet valmis ottamaan miestä mukaan niin juttele ihmeessä miehesi kanssa. Asia varmasti selviää juttelemalla.
Itse en varmasti olisi mustasukkainen tai edes pitäisi syrjähyppynä jos vaimoni haluaisi kokeilla naisen kanssa.
Saati sit jos pääsis viel itse mukaan.. hmmm...-M30
voisinko tiedustella seuraavaa asiaa? Sinulla on siis kolme lasta. Eli tiukimman aikataulun mukaan sait ensimmäisen lapsen 24-vuotiaana, ja viimeinen on nyt sylivauva. Äitiys ei siis ole muuttanut sinua mitenkään vaan ajattelet seksiä ensisijaisena tarpeenasi? Ymmärsinkö oikein?
eli eikö eka ole voinut syntyä jo vaik naisen ollessa 18 ? jotkut saavat lapsia jo 16.. mihin ihmeeseen sä noilla ikälaskelmillasi pyrit ?
Ja eikö äiti ole kuitenkin nainen, jolla on tarpeita joita hän haluaa tyydyttää.. en´kyllä itsekään ymmärrä tuota ero puhetta... mutta kuitenkin.. ei pidä tuomita kun ei tiedä kaikkia faktoja
-M30
Vierailija:
voisinko tiedustella seuraavaa asiaa? Sinulla on siis kolme lasta. Eli tiukimman aikataulun mukaan sait ensimmäisen lapsen 24-vuotiaana, ja viimeinen on nyt sylivauva. Äitiys ei siis ole muuttanut sinua mitenkään vaan ajattelet seksiä ensisijaisena tarpeenasi? Ymmärsinkö oikein?
Tässä on kyse seksistä, ei eroamisesta. En muutenkaan kerro lapsilleni seksiasioistani, miksi siis tästä? On varmaan mahtavaa moralisoida. Odotahan kun oma elämäsi tuo eteesi yllättäviä käänteitä. Olen äiti ja hyvä sellainen, mutta myös NAINEN.
AP
Olen lähes samassa tilanteessa. Ehkä tää menee ohi...
Hei,
Tiedän kokemuksesta, että uskon, että tilanteesi ei varmaankaan helppo. Himojaan ei voi hallita tai voi mutta niiden kieltäminen on turhaa. Itse olen 31 v bi ja en voisi kuvitella pidättäytyvä sekstaamasta naisen kanssa.
Mieheni asui ennen tapaamistamme avoliitossa 3 vuotta alistuvan bi-naisen kanssa, joten hänelle kaksi naista yhtäaikaa sängyssä ei tuota ongelmia pääkopan sisällä tai " paaluttamisen" suhteen - kuten hän asian ilmaisee. On kuulemma mukava saada aina välillä vierastakin pimpsaa ja peppua. Itselläni pienet mutta terhakat A-kupin tissit ja uusimmn tyttöystäväni 85 E-kupin tissit saavat kyllä minun lisäkseni villiksi myös mieheni.
Oletko ajatellut, että Sinun miehesi voisi kiihottua kun näkisi Sinut toisen naisen kanssa nussimassa? Uskotko, että voisit ujuttaa ajatuksen hänelle. Kun se kytee aikansa, niin itse tilaisuus kyllä tulee ja niinkin voi käydä, että jos sinä odotat sessiota pöksyt märkänä niin miehesi maturboi päivittäin pelkästä ajatuksesta ( hänhän pääsee myös katsomaan ja ehkä Sinusta riippuen jopa maistamaankin vierasta.
Älä nyt kuitenkaan aivan heti eroa vaan mieti muut vaihtoehdot ensin.
Itselleni kyllä maittaa myös muna ja pidän mieheni dominoivasta tyylistä ja alistun mielelläni myös naiselle
linda
en tiedä, mitä tekisin.. Syrjähyppy? Ero? Onko muita samassa tilanteessa? tarvitsen neuvoja... ja naista...
n27
[/quote]