Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehkää helppo kotitesti. Juokaa vettä kun menette nukkumaan ja todetkaa aamupissan väri.

Vierailija
08.12.2021 |

Tehkää näin monena aamuna.
Sitten illalla ottakaa upoli teelusikkallista laadukasta kookosöljyä ja lasi vettä.
Todetkaa nyt aamupissan väri.
Veikkaan että se on huomattavasti tummempaa, eli kuonaa on elimistöstä lähtenyt pois paljon enemmän.
Ja olokin on paljon parempi.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju ei tietenkään ole teille joita ei kehon hyvinvointi kiinnosta.

Kiitokset vain vastauksista joita en korkealle arvosta ollenkaan.

Mutta ne kertoo teistä sitä enemmän.

Mua kiinnostaa kehon hyvinvointi, mutta se, mitä kirjoitat avauksessa on pötyä. Erot pissan väreissä johtuvat siitä, että kun juot vettä, pissa on laimeampaa (eli vaaleampaa), kun et juo, se on tummempaa. Vai osaatko jotenkin selittää sen mekanismin, jolla kookosöljy muka jotenkin poistaa kuona-aineita? Itse asiassa, jos se niin tekisi, sehän voisi olla vaarallista!

Vierailija
22/48 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi millä tavoin kookosöljy saa nuo kuonat liikkeelle? 

Paremman vastauksen saat kun googlaat itse.

Minä yllätyin, ero oli valtava.

Laadukas tarkoittaa kylmäpuristettua luomua.

Ja huom  kookosöljy menee vaalean harmaaksi kiinteäksi jo viileässä huoneessa, saati jääkaapissa.

Sulaa suussa kyllä.

Voisitko googlata tähän sellaisen vastauksen, jossa joku lääketieteen asiantuntija kertoo, että me tarvitsemme munuaisten ja maksan sijaan kookosöljyä kuona-aineiden poistamiseen?

Kun  ikää tulee ja usella  esim diabetes heikentää munuaisten toimintaa, on hyvä että sisäelimiä autetaan jos siihen on mahdollisuus.

Eivätkö lääkärit ole koskaan sanoneet että voisit juoda enemmän vettä munuaisia auttamaan?

Miksi ihmeessä he niin sanovat kun sinulla on maksa ja munuaiset puhdistumista varten?

Samasta syystä kuin Apkin, auttamaan sisäelimiä.

Saa käyttää, ei ole pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa kehon hyvinvointi, mutta se, mitä kirjoitat avauksessa on pötyä. Erot pissan väreissä johtuvat siitä, että kun juot vettä, pissa on laimeampaa (eli vaaleampaa), kun et juo, se on tummempaa. Vai osaatko jotenkin selittää sen mekanismin, jolla kookosöljy muka jotenkin poistaa kuona-aineita? Itse asiassa, jos se niin tekisi, sehän voisi olla vaarallista!

Etkö ymmärrä lukemaasi?

Siinä sanotaan juo vettä ja sinä et ymmärrä sitä?

Kysy joltain jos et ymmärrä.

Tumma väri johtuu siitä KUN VETTÄ JUODAAN SAMA MÄÄRÄ että siinä on kuona-aineita enemmän.

Miksi, sen voit googlata itse. En viitsi tuhlata sinuun enemmän aikaani. Et ymmärrä, se riittää minulle.

Vierailija
24/48 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi millä tavoin kookosöljy saa nuo kuonat liikkeelle? 

Paremman vastauksen saat kun googlaat itse.

Minä yllätyin, ero oli valtava.

Laadukas tarkoittaa kylmäpuristettua luomua.

Ja huom  kookosöljy menee vaalean harmaaksi kiinteäksi jo viileässä huoneessa, saati jääkaapissa.

Sulaa suussa kyllä.

Voisitko googlata tähän sellaisen vastauksen, jossa joku lääketieteen asiantuntija kertoo, että me tarvitsemme munuaisten ja maksan sijaan kookosöljyä kuona-aineiden poistamiseen?

Kun  ikää tulee ja usella  esim diabetes heikentää munuaisten toimintaa, on hyvä että sisäelimiä autetaan jos siihen on mahdollisuus.

Eivätkö lääkärit ole koskaan sanoneet että voisit juoda enemmän vettä munuaisia auttamaan?

Miksi ihmeessä he niin sanovat kun sinulla on maksa ja munuaiset puhdistumista varten?

Samasta syystä kuin Apkin, auttamaan sisäelimiä.

Saa käyttää, ei ole pakko.

Voisitko linkittää jonkin lääketieteellisen tutkimuksen, jossa kerrotaan, että kookosöljy auttaa sisäelimiä? Ja jonkin tutkimuksen, missä selitetään, että pissan tumma väri johtuu kuona-aineiden poistumisesta?

Mitäs jos tekisit tällaisen testin? Juot mahdollisimman vähän pari päivää ja katsot sitten, minkä väristä pissa on. (Se on tummaa, voin pilata yllätyksen.) Tarkoittaako se nyt sitten sitä, että mahdollisimman niukka juominen poistaa kuona-aineita elimistöstä tehokkaasti?

Vierailija
25/48 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä lukemaasi?

Siinä sanotaan juo vettä ja sinä et ymmärrä sitä?

Kysy joltain jos et ymmärrä.

Tumma väri johtuu siitä KUN VETTÄ JUODAAN SAMA MÄÄRÄ että siinä on kuona-aineita enemmän.

Miksi, sen voit googlata itse. En viitsi tuhlata sinuun enemmän aikaani. Et ymmärrä, se riittää minulle.

Miksi sinä et voi linkittää sitä syytä, miksi minun pitää googlata se itse? Tai mikset voi selittää, jos asia on tiedossa?

Vierailija
26/48 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas täällä lääkäreiden trolleja kertomassa ettei luonollisella tavalla voi parantua.

=D

Teille kaikille yhteisesti.

Kertokaa miten teitte testin jos lopputulos on vastainen Ap aloituksesta?

Sama vesi määrä----ja väri oli .....?

Sama vesi määrä + kookosöljyä-----ja väri oli.......?

Odottelen vastauksia. Olkaa rehellisiä testeisänne.

Se näkyy jos ette ole.

Vierailija
27/48 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompas täällä lääkäreiden trolleja kertomassa ettei luonollisella tavalla voi parantua.

=D

Teille kaikille yhteisesti.

Kertokaa miten teitte testin jos lopputulos on vastainen Ap aloituksesta?

Sama vesi määrä----ja väri oli .....?

Sama vesi määrä + kookosöljyä-----ja väri oli.......?

Odottelen vastauksia. Olkaa rehellisiä testeisänne.

Se näkyy jos ette ole.

Tuskin trollit tarttuu. Sehän olisi heidän luonteensa vastaista.

Vierailija
28/48 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan trollit lääkäreitä.

Hävisivät kun kello tuli 9. Vastaaotot aukes.

=D

Paljon mahdollista. Sehän veisi heidän asiakkaitaan jos ihmiset hoitaisivat itseään 10 x halvemmalla ja luonnollisesti.

Vierailija
29/48 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koe sai heti 2 alapeukkua. =D=D

MIksi? "Emme ole rehellisiä", niinkö?

Vierailija
30/48 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ny tais mennä yksisarvishoitajalla sarvi vinoon kun porukka vähän kyseenalaisti :D

Vierailija
31/48 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja clotamia syömällä pissa on pirtsakan sitruunan väristä.

Vierailija
32/48 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUomaan ettet puhdista kehoasi, se on suoraan vastauksissasi.

Vierailija
33/48 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljy on kuonaa

Vierailija
34/48 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näille kookkosöljyuskovaisille ole mitään omaa seurakuntaa, jossa voisivat fiilistellä kookkosjuttujaan ihan vaan keskenään?

Vierailija
35/48 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissan tumma/vaalea väri ei tarkoita sitä, että kuonaa lähtee tai on lähtemättä liikkeelle elimistöstä, vaan sitä, minkä verran nestettä on nauttinut. Mitä enemmän nestettä nauttii, sitä vaaleampaa pissa on. Pissan värillekin on olemassa optimi, mahdollisimman vaalea ei ole hyvä. 

Jos juo vettä illalla, pissa on aamulla vaaleaa (tai monihan joutuu käymään yölläkin pissalla, kun ei pysty odottaa aamuun). Jos ei juo, pissa on sitten tummempaa.

Hyvin moni ei "pysty odottaa aamuun" jos menee illalla viime töikseen juomaan lasillisen vettä.

Vierailija
36/48 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun on tämän tehnyt, voi halata omaa yksisarvistaan kiitokseksi ja hieroa kristalleja kookosöljyn vaikutusten voimistamiseksi.

miehet voi hieroa niitä kristallejaan vaikka siinä lorotellessaan.

Vierailija
37/48 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se olisi kamalan vaarallista munuaisille, jos elimistöstä yhtäkkiä irtoaisi suuri määrä kuona-aineita?

Vierailija
38/48 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos  lukuisista vastauksista.

VOITTE UNOHTAA ALOITUKSEN, SE EI OLE TEILLE.

Se  on  ihmisille jotka hoitavat itseään vastuullisesti ja luonnollisella tavalla.

=D

Saa Käyttää muttei ole pakko.

(Huvittavaa miten sama ihminen kertoo että väri johtuu siitä ettei juo tarpeeksi.

Lukisit aloituksen hyvä ihminen.)

=D

Vierailija
39/48 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Apn kanssa samaa mieltä.

Mistä luulette  lääkkeiden alun perin syntyneen?

Asperiini on pajun kuorta. Penisiliini oli ensin vain hometta.

Mutta  kun lääketeollisuus haluaa paljon ja halvalla, he tutkivat niitä ja

kehittivät vastikkeet.

Joka ei ole enää luonnollinen. Mutta tehtävissä nopeasti ja paljon.

Vierailija
40/48 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mun kuukkeli löydä tuloksia noilla hakusanoilla 🤔

Et AP viittis sivistää meitä ja laittaa ne linkit kehiin?