Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uranaiset - tukeeko puolisonne teitä?

Eronnut uranainen
08.12.2021 |

Luin jonkun tutkimuksen, jonka mukaan urallaan menestyneet naiset ovat useimmiten sinkkuja tai eronneita ja miehillä taas juuri päinvastoin. Kiinnostaisi tietää, miten teillä tämä on, tukeeko puolisonne uralla etenemistä ja jos, niin miten?

Ja vielä lisäkysymys: jos teillä on lapsia, miten olette järjestäneet lasten- ja kodinhoidon?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uranaisilla on usein ostosiivoojat, kun eivät itse jaksa siivota omaa kotiaan.

No en todellakaan jaksa. Mutta siivotakaa te, jotka haluatte.

Vierailija
22/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ura on ihan ok, kunhan muistaa elää ja pitää hauskaa. Uraorientoituneisuus on joskus raskas asenne jos se menee kaiken muun edelle. Ja jos menee olisi toivottavaa, että se todella on oikea ura eikä mikään orjatyö. Mies sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.google.com/amp/s/hbr.org/amp/2017/10/if-you-cant-find-a-spo…

Ei mulla muuta. Nuorten lahjakkaiden naisten kannattaa pohtia tätä puolisovalinnassaan. Tosin olen näkeväni että nuoremmat miehet on tässä parempia.

47v pitkään kv uraa tehnyt johtaja

Vierailija
24/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta on kyllä, että olisi pitänyt valita sellainen mies, joka tukee tai ainakaan ei haittaa omaa urakehitystä. Melkein on helpompaa tehdä uraa eronneena yksinhuoltajana.

Vierailija
25/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta on kyllä, että olisi pitänyt valita sellainen mies, joka tukee tai ainakaan ei haittaa omaa urakehitystä. Melkein on helpompaa tehdä uraa eronneena yksinhuoltajana.

Amen tälle! Jos ex ei vaan katkeruudessaan yrittäisi edelleen hankaloittaa kaikkea mm. perumalla sovitut tapaamiset lasten kanssa sekä kieltäytymällä kaikesta lasten kouluun liittyvästä (vanhempainillat, kevät- ja joulujuhlat, tapahtumat luokkaretkiä varten..ym).. niin eikä tietenkään hoida lasten lääkärikäyntejä *huoh*

Mutta silti, helpompaa näin ja itse olen 110% onnellisempi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi