Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinityttö hikoaa koulumatkalla ja valittaa että hävettää haista koulussa pahalle. Hänellä on kieltämättä vahva hienhaju

Vierailija
08.12.2021 |

Käy illalla suihkussa mutta aamulla jo tuoksahtaa pikkuisen hiki ja todella vahva haju on kun tulee koulusta. Vaatteetkaan eivät meinaa pesussa puhdistua hajusta! Onko tämä ihan normaalia?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paino >80kg

Vierailija
2/24 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

teippaa antiperspirantit kainaloihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuatkin voivat aiheuttaa hajua hikoillessa . 

Vierailija
4/24 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule aamullakin voi käydä suihkussa ja erilaiset antiperspirantit ja deodorantit on keksitty.

Vierailija
5/24 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deodorantti on keksitty.

Vierailija
6/24 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla suihkuun

Ei illalla

Ja ei ole normaalia

Vierailija
7/24 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen oman kainalohikeni todella pistäväksi, joten ostan apteekista sellasta tuotetta kun TripleDry. Kolmen päivän välein tarttee käyttää ja hikoilu kainaloista on minimaalista. Vaikka olenkin todella ns luomuihminen, en juurikaan laittaudu, niin siinä meni minun rajani, en halua haista hieltä.

Vierailija
8/24 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista Absolut Torr -merkkinen antiperspirantti pysäyttää hikoilun. Vaatteiden pesu väh 40 asteessa, mieluiten 60. Ja nyt voi vaatteita tuulettaa pakkasessa, voi lähteä haju sielläkin.

Vierailija
9/24 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TripleDry tosiaan myös tuon Absolutin lisäksi toimiva, ehkä miellyttävämpikin iholle?

Väljät hengittävät vaatteet ja pitää kainalokarvat lyhyenä. Nuo pelkästä suihkusta meuhkaajat eivät ilmeisesti tiedä mitään vahvasta hikoilusta, älä anna heidän kuittailunsa mennä ihon alle. Tsemppiä nuorelle, ei ole helppo ikä tuo murrosikä!

Vierailija
10/24 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalopesu aamulla (lavuaarin ääressä onnistuu hyvin, ei pakko mennä suihkuun) ja dödöä päälle. Luonnonkuituiset vaatteet, polyester ja muut muovikuidut imaksevat hajut itseensä ja tuoksahtavat pesun jälkeenkin. Vaatteet mieluummin väljiä kainalon alueelta kuin kireitä. Kainalot voi pestä useasti päivän mittaan jos tarve on. Itse sain avun Absolut Torrista, mutta hirveää myrkkyähän se on. Estää kainalohikoilun, joten aloin sitten hikoilla enempi selän puolelta.

Vierailija
11/24 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii ihan rexona sport suihkepullossa.

Jos on liikaa päällä nii hikoilee enemmän, mulla on monesti toppatakin alla pelkkä teepaita, oon sen verran lämminverinen että huppareita ja villapaitoja ei todellakaan pysty pukemaan paksun takin alle jos joutuu liikkumaan reippaasti. Reppuun mukaan paksumpi paita.

Vierailija
12/24 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonkuituiset vaatteet, polyester ja muut muovikuidut imaksevat hajut itseensä ja tuoksahtavat pesun jälkeenkin.

Huomasin kirjoittaneeni monitulkintaisesti. Tarkoitin siis tietysti, että luonnonkuituiset materiaalit ovat vaatteissa parempia kuin keinokuituiset, joihin haju pinttyy. Puuvilla, pellava ja viskoosi (joka siis selluloosapohjainen muuntokuitu) hengittävät ja puhdistuvat paremmin.

Vierailija
13/24 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainaloiden pesu aamulla (Lactoline tai Lactacyd on hyvä pesuaine) ja kunnon apteekin deodorantti (on useampaa tehomerkkiä) tai  marketeista Rexona maximum protection kuiviin kainaloihin sen jälkeen

Vierailija
14/24 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kainaloiden pesu aamulla (Lactoline tai Lactacyd on hyvä pesuaine) ja kunnon apteekin deodorantti (on useampaa tehomerkkiä) tai  marketeista Rexona maximum protection kuiviin kainaloihin sen jälkeen

Unohtui, että kainalokarvat kannattaa pitää vähintään alle sentin pituisina, jos on pidemmät, sen jälkeen hiki rupeaa haisemaan pesuista ja deodoranteista huolimatta.

Vierailija
15/24 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ylipaino pistää hikoiluttaan , ja vielä jos huono kunto niin tuplaten.

Käske mennä fillarilla  niin ei tuu hiki.

Vierailija
16/24 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös olemassa vaiva nimeltä liikahikoilu. Se kannattaa pois sulkea nyt ainakin. Siihen kun on hoito olemassa.

Vierailija
17/24 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AbsolutTorr dödöksi ja palasaippualla kunnon pesu kainaloille aamuin illoin.

Teineillä voi olla voimakas hienhaju myös hormonitoiminnan takia, älä tee asiasta numeroa. Laittaako hän dödöä illalla vai aamulla?

Vierailija
18/24 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markettidödö ei välttämättä riitä, apteekista saa vahvempaa.

Vierailija
19/24 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajustamattomat deodorantit ei muuten yleensä auta ellei ole apteekkikamaa.

Minulla on auttanut ne 48h pitävät deodorantit jollain miedolla hajusteella.

Kainalokarvat kannattaa sheivata kokonaan ja pestä kainalot aina pesusienellä.

Sebamed apteekista on ollut hyvä apu minulle hajuihin, voi pestä myös kasvot sillä.

Vierailija
20/24 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokasoodaa rasvan sekaan ja hierotaan kainaloihin. Ainoa mikä itselle toimii.