Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulu

Vierailija
08.12.2021 |

Hei! Oon yläastelainen 9.lk poika, ja oon ollut nyt syyslukukaudella tosi paljon pois koulusta, kun oon ollut kipeenä silloin tällöin. Poissaolotunteja on keertynyt vähän päälle sata ja eilen myöhästyin bussista. Mua ahdistaa mun todistuksen numerot. Oon kuitenkin ihan hyvä koulussa ja numerot ollut sitä 9 ja 10, mut vaikuttaako tämä poissaoleminen niihin? Ja kun nyt on vielä ysiluokka, niin numeroilla on väliä jatkoa ajatellen? Panikoin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hengität syvään ja rauhassa. Kevätlukukausi vielä tulossa. Yrität pysyä terveenä ja mennä kouluun.

Kyllä se siitä!

Vierailija
2/3 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysiluokkalaiset pojat tuo Vauva-lehden hiljainen vähemmistölukijaryhmä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt hengität syvään ja rauhassa. Kevätlukukausi vielä tulossa. Yrität pysyä terveenä ja mennä kouluun.

Kyllä se siitä!

Syvään hengittäminen kesken epidemiaa, sairaana, on vaarallusta. Yritätkö tappaa kaikki neuvoillasi?

Syytätkö häntä sairastelusta? ("YRITÄ" pysyä...)

Peloittelet kevään epidemialla!?

Painostat kouluun, syyllistät!?

Mikä "siitä"!?!

Joo. Haistoit hänen syyllisyytensä. Hän miettii, voivatko numerot laskea, jos osoittaa erinomaiset tiedot, mutta tekee sen väärässä paikassa. Kenties luvattomasti.

Eikä yhtään huoleta, että hänestä ei ehkä ole mihinkään hyvällä todistuksella, kun sairastelee vaan ja panikoi.