:Dd illalla punttisalille mennessä joku juntti kyllä nauratti
Oltiin lähestymässä suunnilleen samaa tahtia salille päin, huomasi mut ja alko kävelee vähä nopeemmi, sit kulman takana alko juoksee. Just sillee et näin sen kuiteki et alko juoksee. Sit rämppäs nopee ne koodit ja meni sisää. Miten 100kiloine suomijunttimies pelkää heiveröistä naista? :D onko paha jos satutaa samaa aikaa ovelle?
Kommentit (13)
Miksi luulet että se pelkäsi sua? Ehkä juoksi jostain muusta syystä.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:14"]
Oltiin lähestymässä suunnilleen samaa tahtia salille päin, huomasi mut ja alko kävelee vähä nopeemmi, sit kulman takana alko juoksee. Just sillee et näin sen kuiteki et alko juoksee. Sit rämppäs nopee ne koodit ja meni sisää. Miten 100kiloine suomijunttimies pelkää heiveröistä naista? :D onko paha jos satutaa samaa aikaa ovelle?
[/quote]
Säikähdin sua ku olit niin saatanan ruma!
Tai ehkä vaan otti lämmittelyaskeleita...
Sillä oli paskat tulossa housuun. Ja sinä täällä paistattelet kun luulit että susta johtui.
Mun naapuri tekee samaa. Tulen joskus muutaman metrin sen perässä ja se ennättää just ja just mennä ulko-ovesta rappukäytävään. Kun mä oon saanut ulko-oven sen perässä auki, niin se on juossut hissille ja painanut nopeasti nappia. Naurettavan monta kertaa mä oon juuri tulossa käytävää pitkin hissille ja ne ovet sulkeutuu ja ehdin nähdä sen naapurin, mutta se ei halua kahta minuuttia odottaa. Lol.
Sori, kahta sekuntia, että ehtisin hissiin.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:55"]
Mun naapuri tekee samaa. Tulen joskus muutaman metrin sen perässä ja se ennättää just ja just mennä ulko-ovesta rappukäytävään. Kun mä oon saanut ulko-oven sen perässä auki, niin se on juossut hissille ja painanut nopeasti nappia. Naurettavan monta kertaa mä oon juuri tulossa käytävää pitkin hissille ja ne ovet sulkeutuu ja ehdin nähdä sen naapurin, mutta se ei halua kahta minuuttia odottaa. Lol.
[/quote]
2 minuuttia odottaa?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:55"]
[/quote]
No jos painat siitä napista niin kyllähän se avautuu.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:55"]
[/quote]
No jos painat siitä napista niin kyllähän se avautuu.
[/quote]
En mä viitsi ottaa paria juoksuaskelta, kun naapuria selkeästi haluaa mennä sillä hissillä yksin. Suotakoot hänelle tämä ilo.
Se halus apustaa jonkun tietyn salilaitteen?