Asia joka on mietityttänyt minua pitkään
En tiedä onko kenelläkään kokemusta vastaavasta, mutta kysyn jos joku vaikka osaisi auttaa minua ongelmani kanssa. Minulla on aika vahvasti alaspäin käyrä penis, en oikein tiedä onko se toimiva vai pitäisikö sitä leikata suoremmaksi. En ole siis harrastanut seksiä vielä, mutta jo pidempään on mietityttänyt, että miten sen kanssa tulisi toimia. Ensimmäisenä naiselle saattaa tulla jonkinlainen hämmennys penikseni mallista, miten siitä selvitä? Toisena mieleen tulee asennot, mitkä asennot ovat toimivia ja mitkä ovat poissa laskuista? Olen käsittänyt, että takaapäin on ainakin hyvä, mutta kovin yksitoikkoista on jos yhdyntä tapahtuu aina samoin.
Helpottakaa oloani ja auttakaa.
- Bumerangi
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 02:23"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 02:16"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 01:56"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 01:44"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 00:49"]
Ei suinkaan sitä tartte pilkkoa. Takaapäin on oikein demokraattinen asento, siinä nainen voi milloin vaan häippästä jos silltä tuntuu!
[/quote]
Konttaamalla karkuun. Entäs jos käykin niin, että nainen jää kirjaimellisesti koukkuun eikä voi häippästä?
- Bumerangi
[/quote]
Sähän vaikutat hauskalta. Samaa läppää seurassa, niin eiköhän sulle kiharan koeajajia löydy!
[/quote]
Ei ole löytynyt tähänkään mennessä testikuskeja vaikka olen läppääni heittänytkin, tai ehkä se juuri johtuukin läpistäni ettei naiset innostu.
- Bumerangi
[/quote]
Sä olit vaan väärässä seurassa. Unohda toimistonipot ja muut naiseus-neurootikot, luota luomuun. Varmaan jostain löytyisi työtä hakeva nainen?
Ajat vielä mutkat suoriksi, sano mun sanoneen.
[/quote]
Toivottavasti jostaan tosiaan löytyisi töitä etsivä nainen, jonka kanssa pääsisi vähän mutkittelemaan.
- Bumerangi
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:05"]
Tietysti, on käyrä, sopii käteen ja tulee joka kerta...
[/quote]
Aivan!
- Bumerangi
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:54"]
Ylöspäin käyrä toimii ihan kuten suorakin. En näe syytä, miksi toiseen suuntaan kiertynyt käyttäytyisi eri tavoin. Korkeintaan tökkii kivuliaasti pohjaan, jos liikaa sulloo (kohdunsuu on arka paikka).
Jos siitä on haittaa, voidaan tehdä leikkaus.
Voisin kuvitella, että eräänlainen saksiasento (molemmat selällään, nainen puolittain miehen päällä) toimisi tässäkin tilanteessa.
[/quote]
Kuvittelisin, että ratsastaminen ja takaapäin onnistuisi parhaiten. Penikseni ei ole kylläkään sieltä pienimmästä päästä, että siinäkin varmaan täytyisi olla varovainen. Tai mistä minä tiedän kun en ole kokeillut. Mites perus lähetyssaarnaaja onnistuu? Vähän oletan, että luiskahtaa pois.
- Bumerangi
[/quote]
Ei se mitään luiskahda, ellei ole ihan täysrinkeli. Lantiot vastakkain vaan.
Mun miehellä on hiukan yläsuuntaan käyristyvä, eikä se vastaavasti ole juuttunut kiinni!
Hän oli muuten työtön/kurssilla kun tavattiin 17 v sitten, joten on sinullakin toivoa.
[/quote]
17v sitten ei varmaan työttömyys sitten ollut niin paha turn off kuin nykyään.
- Bumerangi
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:06"]
HUOH!
[/quote]
Nukuttaako? Ei kannattaisi olla tietokoneella vaan nukkumassa.
- Bumerangi
Jos muna seisoo, se toimii.
Mua ei oo haitannut vaikka mullakin alaspäin jonkin verran käyrä muna onkin. Oikeastaan, tytöt tuntuvat tykkäävän siitä. Antaneeko jotain painetta klitorikseen tai jotain tuntuneeko isommalta :d Tosin en oo muilla mulkuilla pannut, joten vaikka tykännevät kaikista mulkuista ;)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:45"]
Laita kuva.
[/quote]
Ja saisin bannit.
- Bumerangi
Ylöspäin käyrä toimii ihan kuten suorakin. En näe syytä, miksi toiseen suuntaan kiertynyt käyttäytyisi eri tavoin. Korkeintaan tökkii kivuliaasti pohjaan, jos liikaa sulloo (kohdunsuu on arka paikka).
Voisin kuvitella, että eräänlainen saksiasento (molemmat selällään, nainen puolittain miehen päällä) toimisi tässäkin tilanteessa.
No minä en sitä välttämättä edes huomaisi. Ulkonäöllisesti sillä ei siis ole väliä. Yhdyntäasennoissa en osaa neuvoa, mutta kokeilemalla se selviää. Sun täytyy vaan päästä kiihkeisiin tunnelmiin susta välittävän naisen kanssa, niin kyllä se jaksaa sun kans kokeilla mikä toimii.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:56"]
No minä en sitä välttämättä edes huomaisi. Ulkonäöllisesti sillä ei siis ole väliä. Yhdyntäasennoissa en osaa neuvoa, mutta kokeilemalla se selviää. Sun täytyy vaan päästä kiihkeisiin tunnelmiin susta välittävän naisen kanssa, niin kyllä se jaksaa sun kans kokeilla mikä toimii.
[/quote]
Vähän vaikea on saada naista välittämään itsestäni kun olen työtön. Ehkä saan naisen jos joskus pääsen töihin.
- Bumerangi
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:54"]
[/quote]
Kuvittelisin, että ratsastaminen ja takaapäin onnistuisi parhaiten. Penikseni ei ole kylläkään sieltä pienimmästä päästä, että siinäkin varmaan täytyisi olla varovainen. Tai mistä minä tiedän kun en ole kokeillut. Mites perus lähetyssaarnaaja onnistuu? Vähän oletan, että luiskahtaa pois.
- Bumerangi
Varmaan lääkärille kannattaisi näyttää. Siinä nolot vartalot-ohjelmassa oli muuten yksi jolla oli sellainen sairaus joka vetää peniksen käyräksi. Aika hurja juttu se leikkaus. Ja siinä vähän lyheni.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 00:36"]
Varmaan lääkärille kannattaisi näyttää. Siinä nolot vartalot-ohjelmassa oli muuten yksi jolla oli sellainen sairaus joka vetää peniksen käyräksi. Aika hurja juttu se leikkaus. Ja siinä vähän lyheni.
[/quote]
En koe tarpeelliseksi näyttää kun ei sillä nyt ole mitään käyttöä. Jos hommat ei täällä saaduilla neuvoilla sitten joskus onnistu, niin täytyy käydä näyttämässä.
- Bumerangi
No jos ei pahene ja tule rengas, niin ehkäpä käytännössä kokeilet kun on ajankohtaista.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 00:41"]
No jos ei pahene ja tule rengas, niin ehkäpä käytännössä kokeilet kun on ajankohtaista.
[/quote]
Ensimmäisestä muistamastani erektiosta lähtien se on ollut yhtä käyrä. Eli en usko, että siitä mitään rinkeliä tulee.
- Bumerangi
Sama se millainen mutka on. Laitat muijalle siteen silmille nii ei se tajua edes mitää