Uskotko että yksi henkilö voi olla monen palstahullun takana?
Kun aika samankaltaista hulluutta Marin-, poikalapsi- ja yyyhyyyy-hullulla.
Kommentit (44)
Sitten on se Fiennes -hullu. Pakko ylistää monessa ketjussa häntä... 🙄
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen mainostaja sammuttaa valot. Yksi toisensa jälkeen on ilmaissut ettei ole tiennyt rahoittavansa tällaista sisältöä ja jokunen on suoraan sanonut, että lopettaa mainostamisen.
Eihän tämä ole enää aikuisten ihmisten palsta.
Mitä tarkoitat tuolla, ettei ole aikuisten ihmisten palsta?
Huoris on myös se eläkeläisten rahkasta ja noin sadasta muusta asiasta jankkaaja.
Mulle kävi aiemmin niin, että joku oli napannut mun vanhan nimimerkin käyttöönsä ja jatkaa sillä kirjoittelua😂 eikä se edes ollut mikään hyvä enkä ole kirjoitellut mitään superhullua silläkään..
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että on :)
Minäkin tiedän. Kirjoittelee täällä kaiket päivät, seitsemästä yhteentoista.
Minä olen poistelija hullu. Poistan kaikkien ihmisiä haukkuvat viestit. Olipa kyseessä kuka tahansa.. Sitä en tiedä, onko hulluutta vai viisautta, mutta sääntöjen mukaan mennään...
Oliko punalaputettua pakastimesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin näköjään sinäkin, kun tiedät tuon :)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen poistelija hullu. Poistan kaikkien ihmisiä haukkuvat viestit. Olipa kyseessä kuka tahansa.. Sitä en tiedä, onko hulluutta vai viisautta, mutta sääntöjen mukaan mennään...
Kyllä Sanna Marin on hirveä bimbo, Voguessa poseeraaminen vaan kiinnostaa, ja rahan syytäminen Italiaan, saisi pikkutyttö pysyä erossa aikuisten asioista.
Vaikka reisipillutanssi kyllä sujui oikein aikuismaisesti.
Palstahulluilla lie kaikilla enemmän kuin yksi hahmo, mutta sijaan että kyseessä olisi yksi henkilö niiden kaikkien takana, luulen että yhdistävä tekijä on taustalla olevien henkilöiden samankaltaisesti häiriintynyt psyyke
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin näköjään sinäkin, kun tiedät tuon :)
En ole, voin sen tietää muutenkin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Huoris on myös se eläkeläisten rahkasta ja noin sadasta muusta asiasta jankkaaja.
Keski-ikäiset naiset, villasukat, heijastimet yleensä inhon kohteena, ja naisten mielenterveys. Liikuttavaa sinänsä. Kuvittelen hänet nuorehkoksi mieheksi, ehkä sama kuin M28. Joo. Oon liikaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Ehkä et ehdi kaikkiin ketjuihin tai sitten mode ei poista kaikkea ilmiantamaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Sanna Marin on hirveä bimbo, Voguessa poseeraaminen vaan kiinnostaa, ja rahan syytäminen Italiaan, saisi pikkutyttö pysyä erossa aikuisten asioista.
Vaikka reisipillutanssi kyllä sujui oikein aikuismaisesti.
Otettiin just Voguen saunassa kipakat löylyt poikain kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset naiset, villasukat, heijastimet yleensä inhon kohteena, ja naisten mielenterveys. Liikuttavaa sinänsä. Kuvittelen hänet nuorehkoksi mieheksi, ehkä sama kuin M28. Joo. Oon liikaa täällä.
Tuo M28 on kyllä melkonen pipipää. Onkohan se karannut jostakin hoidosta? Vai pääseekö suljetulta kirjoittelemaan tänne tai pääseeköhän välillä lomalle?
Sehän voi olla vaikka Sanna Marin.
Naisen eritteistä, sukuelimistä ja menkkräteistä jauhava sekopää. Nyt ollut kaksi viikkoa hiljaa. Vissiin saanut?
Kaikkein qusipäisin on joka ketjua häiriköivä miesvihasika.
Minulla ja hullulla on se ero, että en ole hullu.