Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töihin avokonttoriin, kokemuksia?

Vierailija
12.03.2015 |

Siinähän se kysymys otsikossa. Huhtikuun alussa pitäisi aloittaa tuollaisessa toimistossa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullua, että ihmiset istuu töissä vastamelukuulokkeet korvilla voidakseen tehdä töitä. Meillä on avokonttorissa tilat 70 hengelle, töissä on nykyisin noin 15 kerrallaan. Loput on kotona. Palavereja on hankala pitää, kun porukka on muualla ja nettiyhteydet toimii mitenkuten. Työteho on laskenut rajusti, mutta pomot hehkuttaa, miten hyvä systeemi on ja miten tulee säästöjä.

Tosin etätyössä on se hyvä puoli, että olen kotona, kun lapset tulee koulusta, pyykit tulee pestyä työpäivän aikana ja koira ulkoilutettua. Katson, että olen oikeutettu näihin pieniin ylellisyyksiin työaikana, koska avokonttorissa on hankala tehdä töitä.

Vierailija
22/25 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pienen tiimin esimies ja istumme koko porukka avokonttorissa. Vaikka kaikki teemme omia projektejamme, pysyy siinä hyvin kärryillä mitä kukin tekee. Tieto kulkee hyvin, ja kaikki kuulevat parhaita käytäntöjä toisiltaan. Ja jos joku haluaa minulta tarkistaa jotain, saa sen helposti huikattua siitä sermin yli. En vaihtaisi pois. Lisäksi meillä on aivan mahtava henki porukassa. Vaikea kuvitella, minkälaista olisi, jos istuisimme omissa huoneissamme.

Ja mitä joku sanoi arkaluontoisista papereista tai puheluista. Tottakai ne mennään hoitamaan neukkariin tai hiljaisen työn huoneeseen. Ei ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:54"]

Oot sit koko ajan kipeenä ainakin alussa. Itse olin vuosia jatkuvassa flunssa- ym. kierteesä kun olin avokonttorissa töissä. Vaihdoin työpaikkaa ja olen ollut taas terve lukuunottamatta muutamaa flunssaa vuodessa.

[/quote]

Muutamaa flunssaa vuodessa? Lopeta se valkoisten jauhojen ja muun paskan puputtaminen.

[/quote]

Tulitko tähänkin ketjuun ottamaan pataasi? Mene takaisin avaamaasi ketjuun ja pysy siellä.

Vierailija
24/25 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä paska haisee ja balalaikka soi. Turha sitten väittää, ettei sinua varoitettu...

Vierailija
25/25 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen avokonttorissa ja vielä sellaisessa hommassa, ettei siellä voi mitään kuulokkeita pitää. Koko ajan pitää olla valmiina vastaamaan puhelimeen tai vaihtoehtoisesti saattaa joutua itse soitteleen. Paljon siis puheluita. Meitä on 50 ihmisistä siinä tilassa ja välillä on hirveää tuskaa olla puhelimessa, kun kymmenen muutakin on samaan aikaan! Toisinaan ei kuule tai saa mitään selvää mitä asiakas siellä puhelimen päässä puhuu. Ihan käsittämätöntä, että tällaisia hommia joutuu avokonttorissa tekemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä