Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva olla tällaisessa suvussa. Vaikka itse olen väleissä kaikkien kanssa, niin en voisi koskaan järjestää mitään sukujuhlia, koska

Vierailija
07.12.2021 |

kaikki on riidoissa toistensa kanssa... :(

Jos joskus on häät, niin todenäköisesti sinne tulee vain kaverit ja puolison sukulaiset.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä sukujuhlat, mutta kutsu poliisit valmiiksi paikalle. Ei alkoholitarjoilua, niin pysyvät kurissa. Vieraat ja poliisit.

Vierailija
2/4 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuaan ei voi valita, mutta muut läheisensä voi. Itse en ole pätkääkään sukurakas. Omat vanhemmat ja sisko ovat tietenkin tärkeitä, mutta serkut, erkkujen lapset, tädit, sedät ja enot ovat ihan se ja sama. En edes tunnistaisi 90% serkuistani, jos vastaan tulisivat, enkä kyllä kaikkia tätejä tai setiäkään, pikkuserkuista puhumattakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En järjestäisi todellakaan mitään sukujuhlia, kun korona jyllää täysillä! En edes ajattelisi sellaista.

Vierailija
4/4 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En järjestäisi todellakaan mitään sukujuhlia, kun korona jyllää täysillä! En edes ajattelisi sellaista.

Tässähän voi nyt katsoa vähän pidemmällekin, tämän korona-ajan yli. Niinhän ap kirjoittikin, että jos hänellä joskus on häät...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi