Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lapsena piti kiittää rangaistuksen jälkeen?

Vierailija
12.03.2015 |

Niin että mistä siinä oikein kiiteltiin? Minulla ainakin oli niin, että aina kun oli annettu remmiä, niin piti sen jälkeen kiltisti sanoa kiitos.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kannattaisi tajuta jo se, että seksikkäänä pitäminen ja johonkin seksuaaliseen tekoon ryhtyminen ovat ihan eri asioita. Ihan varmasti miehet taas keväällä ajaa kolareita, kun ne katselee parikymppisia vähentyvissä vaatteissaan.

Vierailija
22/33 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:22"]

AP:n kannattaisi tajuta jo se, että seksikkäänä pitäminen ja johonkin seksuaaliseen tekoon ryhtyminen ovat ihan eri asioita. Ihan varmasti miehet taas keväällä ajaa kolareita, kun ne katselee parikymppisia vähentyvissä vaatteissaan.

[/quote]

Sorry, vastasin väärään ketjuun... Piti mennä tänne:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4415923/ketju/30_40_vuotias_mies_voisitko_pitaa_20_vuotiasta_naista_seksikkaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:53"]

Lapsuudessa kaveri kertoi, että oli saanut nokkosesta paljaalle takamukselle rangaistuksena. Silloin olin iloinen, että meillä oli vain remmi (nahkavyö).

[/quote]

Miten kaukana menneisyydessä tuo tapahtui? Ja miksi sinä sait vyöstä?
[/quote]

80-luvulla, eli ei niin kauan sitten. Sain remmistä jos olin tuhma. En edes tarkkaan muista miksi. Kerran ainakin kun olin nyrhinyt oman tukkani askartelusaksilla. Jouduin myös pimeään komeroon lukkojen taa jos kiukuttelin.

Vierailija
24/33 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:53"] Lapsuudessa kaveri kertoi, että oli saanut nokkosesta paljaalle takamukselle rangaistuksena. Silloin olin iloinen, että meillä oli vain remmi (nahkavyö). [/quote] Miten kaukana menneisyydessä tuo tapahtui? Ja miksi sinä sait vyöstä? [/quote] 80-luvulla, eli ei niin kauan sitten. Sain remmistä jos olin tuhma. En edes tarkkaan muista miksi. Kerran ainakin kun olin nyrhinyt oman tukkani askartelusaksilla. Jouduin myös pimeään komeroon lukkojen taa jos kiukuttelin.

[/quote]

Kamalaa tuo komeroon telkeäminen! :(

Vierailija
25/33 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:53"] Lapsuudessa kaveri kertoi, että oli saanut nokkosesta paljaalle takamukselle rangaistuksena. Silloin olin iloinen, että meillä oli vain remmi (nahkavyö). [/quote] Miten kaukana menneisyydessä tuo tapahtui? Ja miksi sinä sait vyöstä? [/quote] 80-luvulla, eli ei niin kauan sitten. Sain remmistä jos olin tuhma. En edes tarkkaan muista miksi. Kerran ainakin kun olin nyrhinyt oman tukkani askartelusaksilla. Jouduin myös pimeään komeroon lukkojen taa jos kiukuttelin.

[/quote]  aivan dorka rangaistus

Vierailija
26/33 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon syntynyt 80-luvun lopulla, sain lapsena lähes viikottain selkään, milloin mistäkin syystä. (Nahkavyöllä tai risulla paljaalle pyllylle/selkään). Tukkapöllyä yhtä usein, eikä mitään kevyttä nykäisyä, vaan kunnon pyöritystä, niin että niskoihin sattui pitkään. Mutta kiittää ei ole tarvinnut, vaan pyytää anteeksi ja olla katuva.

Vierailija
27/33 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:39"]

Minä oon syntynyt 80-luvun lopulla, sain lapsena lähes viikottain selkään, milloin mistäkin syystä. (Nahkavyöllä tai risulla paljaalle pyllylle/selkään). Tukkapöllyä yhtä usein, eikä mitään kevyttä nykäisyä, vaan kunnon pyöritystä, niin että niskoihin sattui pitkään. Mutta kiittää ei ole tarvinnut, vaan pyytää anteeksi ja olla katuva.

[/quote]

Minä sain nahkaremmiä vielä 12-13-vuotiaana huonosta käytöksestä yms. Nolointa siinä oli se, kun piti itse laskea housut ja paljastaa peppu, vaikka oli jo "iso tyttö".

Vierailija
28/33 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole satavuotias vaan paljon nuorempi! Meillä oli vaan vähän vanhanaikaista. Kova kuri, mutta muuten ihan hyvä perhe. Olihan se tietysti aika noloa, kun pepulle kuritettiin ja vielä kiittääkin siitä piti. Vaikka en mikään kuriton kakara edes ollut!

Vierailija
29/33 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon syntynyt 79 ja pari kertaa saanut piiskaa. Ei tarvinnut kiittää. Naapurinpoika putosi vahingossa toisen naapurin koiratarhaan ja sai siitä piiskaa paljaalle pyllylle keskellä pihatietä meidän tontille päin kun oltiin ulkona. Oltiin ala-asteella silloin ja poika oli luokkakaverini.

Vierailija
30/33 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:58"]

Mä oon syntynyt 79 ja pari kertaa saanut piiskaa. Ei tarvinnut kiittää. Naapurinpoika putosi vahingossa toisen naapurin koiratarhaan ja sai siitä piiskaa paljaalle pyllylle keskellä pihatietä meidän tontille päin kun oltiin ulkona. Oltiin ala-asteella silloin ja poika oli luokkakaverini.

[/quote]

Mitä sinä sitten olit tehnyt? Ja mitä käytännössä on "piiska"?

Vierailija
31/33 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:59"]

[/quote]

[/quote]

Piiska on varmaan jokunen oksa metsiköstä. Näin uskoisin. Meillä ei ollut tuo käytössä, niin en ole ihan varma.

Vierailija
32/33 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:59"]

[/quote]

[/quote]

Piiska on varmaan jokunen oksa metsiköstä. Näin uskoisin. Meillä ei ollut tuo käytössä, niin en ole ihan varma.

[/quote]

Mulle tulee piiskasta mieleen sellainen leveä mattopiiska.

Vierailija
33/33 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona tuli nahkaremmiä 15 vuotiaaksi saakka. Kurituksen jälkeen ei tarvinnut kiittää, mutta häpeä rangaistuksena pantiin vielä 5 minuutiksi nurkkaan seisomaan punainen pylly paljaana, housut nilkoissa.